کد خبر:
۱۳۶۵۵۶ ۰۹:۳۲
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
تغییر بزرگ در جنرال موتورز
پدال نیوز: جنرالموتورز اعلام کرده همه محصولاتش تا سال 2035 الکتریکی خواهد شد و تا سال 2040 تولید دی اکسیدکربن در این کارخانه را به صفر میرساند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ بزرگترین خودروساز آمریکا که مالک کارخانههای شورلت، بیوک، کادیلاک و GMC است، قرار است ۲۷ میلیارد دلار در ساخت ماشینهای الکتریکی سرمایهگذاری کند. در نتیجه این سرمایهگذاری تا پنج سال دیگر سی مدل الکتریکی به بازار عرضه خواهد شد.
جنرالموتورز اولین کارخانه بزرگ خودروسازی است که برای توقف تولید ماشینهای بنزینی و دیزل تاریخی مشخص اعلام میکند. اگرچه اکثر خودروسازان تاریخهایی برای از رده خارج کردن ماشینهای دیزل و بنزینی اعلام کردهاند، اما اغلب همچنان به تولید ماشین با قوای محرکه هیبرید که ترکیبی از موتور الکتریکی و موتور بنزینی است ادامه خواهند داد.
دو خودروساز برتر جهان، تویوتا و فولکسواگن اگر چه میلیاردها دلار در ساخت موتورهای الکتریکی و هیدروژنی سرمایهگذاری کردهاند، اما هنوز تاریخی برای از رده خارج کردن موتورهای درونسوز اعلام نکردهاند. هر دو کارخانه اعلام کردهاند که تولید دیاکسید کربن در کارخانهها و ماشینهایشان را تا سال ۲۰۵۰ به صفر خواهند رساند.
ولوو تنها شرکتی است که تاکنون تاریخی مشخص برای الکتریکی کردن همه مدلهایش اعلام کرده است. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ استفاده از موتور بنزینی را کنار بگذارد. این شرکت که تحت مالکیت کارخانه چینی جیلی فعالیت میکند، با تولید حدود ۶۷۰ هزار دستگاه ماشین نسبت به جنرالموتورز کارخانه کوچکی محسوب میشود.
تحلیلگران معتقدند که با انتخاب جو بایدن به ریاست جمهوری آمریکا سرعت الکتریکی شدن خودروسازان آمریکایی بیشتر خواهد شد. آقای بایدن نسبت به دونالد ترامپ توجه بیشتری به محیط زیست دارد و انتظار میرود سیاستهای جدیتری برای کاهش آلودگی خودروها معرفی کند.
جنرالموتورز اولین کارخانه بزرگ خودروسازی است که برای توقف تولید ماشینهای بنزینی و دیزل تاریخی مشخص اعلام میکند. اگرچه اکثر خودروسازان تاریخهایی برای از رده خارج کردن ماشینهای دیزل و بنزینی اعلام کردهاند، اما اغلب همچنان به تولید ماشین با قوای محرکه هیبرید که ترکیبی از موتور الکتریکی و موتور بنزینی است ادامه خواهند داد.
دو خودروساز برتر جهان، تویوتا و فولکسواگن اگر چه میلیاردها دلار در ساخت موتورهای الکتریکی و هیدروژنی سرمایهگذاری کردهاند، اما هنوز تاریخی برای از رده خارج کردن موتورهای درونسوز اعلام نکردهاند. هر دو کارخانه اعلام کردهاند که تولید دیاکسید کربن در کارخانهها و ماشینهایشان را تا سال ۲۰۵۰ به صفر خواهند رساند.
ولوو تنها شرکتی است که تاکنون تاریخی مشخص برای الکتریکی کردن همه مدلهایش اعلام کرده است. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ استفاده از موتور بنزینی را کنار بگذارد. این شرکت که تحت مالکیت کارخانه چینی جیلی فعالیت میکند، با تولید حدود ۶۷۰ هزار دستگاه ماشین نسبت به جنرالموتورز کارخانه کوچکی محسوب میشود.
تحلیلگران معتقدند که با انتخاب جو بایدن به ریاست جمهوری آمریکا سرعت الکتریکی شدن خودروسازان آمریکایی بیشتر خواهد شد. آقای بایدن نسبت به دونالد ترامپ توجه بیشتری به محیط زیست دارد و انتظار میرود سیاستهای جدیتری برای کاهش آلودگی خودروها معرفی کند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها