یک مقام مسئول خبر داد؛
دریافت پول نقد در جایگاههای سوخت ممنوع نیست
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت:دریافت پول نقداز مشتریان در جایگاههای عرضه سوخت ممنوع نیست اما به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی بهتر است از پول نقد استفاده نشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، فاطمه کاهی، با بیان اینکه دریافت پول نقد از مشتریان در جایگاههای عرضه سوخت ممنوع نیست اما به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی بهتر است از پول نقد استفاده نشود، اظهار کرد: جایگاههای عرضه سوخت در یک سال گذشته با مردم همکاری کردند.
وی با تاکید بر اینکه جایگاههای سوخت به دلیل تماس افراد مختلف با نازل و پول نقد یکی از مراکز پر خطر شناخته شده است، گفت: به همه جایگاهها ابلاغ کردهایم که جایگاهها را به اقلام بهداشتی تجهیز کنند اما تأمین این اقلام به عهده شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی نیست.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تاکید بر اینکه جایگاههای عرضه سوخت مایع باید پروتکلهای بهداشتی وزارت بهداشت را اجرا کنند، اظهار کرد: جایگاهداران موظف هستند که جایگاهها را ضد عفونی کنند و این موضوع در حیطه وظایف خود جایگاههاست و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی روی این موضوع نظارت میکند.
کاهی با بیان اینکه همچنین به همه جایگاهها ابلاغ شده است که اپراتورها باید فرآیند سوختگیری را انجام دهند اما اگر مالک خودرو ترجیح دهد که خودش سوختگیری کند، با حفظ و رعایت بهداشتی این موضوع ممانعتی ندارد، توضیح داد: توصیه ما این است که افراد بهطور حتم نکات بهداشتی را رعایت کنند و حداقل هنگام سوختگیری دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشند تا از این طریق بتوان از شیوع این ویروس جلوگیری کرد.
وی با تاکید بر اینکه جایگاههای سوخت به دلیل تماس افراد مختلف با نازل و پول نقد یکی از مراکز پر خطر شناخته شده است، گفت: به همه جایگاهها ابلاغ کردهایم که جایگاهها را به اقلام بهداشتی تجهیز کنند اما تأمین این اقلام به عهده شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی نیست.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تاکید بر اینکه جایگاههای عرضه سوخت مایع باید پروتکلهای بهداشتی وزارت بهداشت را اجرا کنند، اظهار کرد: جایگاهداران موظف هستند که جایگاهها را ضد عفونی کنند و این موضوع در حیطه وظایف خود جایگاههاست و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی روی این موضوع نظارت میکند.
کاهی با بیان اینکه همچنین به همه جایگاهها ابلاغ شده است که اپراتورها باید فرآیند سوختگیری را انجام دهند اما اگر مالک خودرو ترجیح دهد که خودش سوختگیری کند، با حفظ و رعایت بهداشتی این موضوع ممانعتی ندارد، توضیح داد: توصیه ما این است که افراد بهطور حتم نکات بهداشتی را رعایت کنند و حداقل هنگام سوختگیری دستکش یکبار مصرف به همراه داشته باشند تا از این طریق بتوان از شیوع این ویروس جلوگیری کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها