کد خبر:
۱۳۶۱۷۵ ۱۵:۳۴
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
پیشبینی تولید ۳۵۰۰دستگاه دیگنیتی در سال آینده
جزئیات جدید از فروش دیگنیتی محصولات جدید گروه بهمن
پدال نیوز- مدیرعامل گروه بهمن از آغاز فروش محصول جدید این شرکت تا پایان سال خبر داد وگفت: تلاش ما بر این است که فیدلیتی گروه بهمن با بالای ۵۰ درصد داخلیسازی تولید شود؛ همچنین ظرفیت تولید دیگنتی برای سال آینده حدود ۳۵۰۰دستگاه پیشبینی شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز، بیوک علیمرادلو، مدیر عامل گروه بهمن، در خصوص برنامههای توسعه محصولات گروه بهمن توضیح داد: گروه بهمن دو محصول سواری دارد؛ محصول اول دیگنیتی و دیگری فیدلیتی که امیدواریم این دو محصول را با تیراژ بالا تولید کنیم؛ قطعا به دنبال یک ماشین سدان هم هستیم که تا سال آینده عرضه کنیم؛ راهکاری که برای توسعه محصولات پیشبینی کردیم این است که خود را وابسته به یک برند خاص نکنیم که دچار مشکلات گذشته نشویم.
وی ادامه داد: در رابطه با خودروهای تجاری هم همین مسیر را طی میکنیم تا بتوانیم روی محصولات تجاری که طراحی و تولید خودمان خواهد بود متمرکزشویم؛ در زمینه اتوبوس هم احتمالا تا پایان سال جاری مسایل اولیه را حل کنیم و سال آینده وارد بازار اتوبوس خواهیم شد و خودروهای تجاری مسافری را در قالب شرکت اسنا در برنامه خود داریم.
مدیر عامل گروه بهمن در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت بازگشت به برجام احتمال همکاری با دو شرکت قبلی وجود دارد یا خیر اظهار داشت: اگر شرایط همکاری وجود داشته باشد، قطعا این کار را خواهیم کرد اما طوری قدم بر میداریم که دقت بیشتری داشته باشیم و دچار مشکل نشویم.
علیمرادلو در خصوص میزان داخلیسازی محصولات گروه بهمن تصریح کرد: محصولات عموما با 20درصد داخلیسازی وارد بازار میشود اما امیدواریم این داخلیسازی برای فیدلیتی به بالای 57 درصد برسد و حتی تا 60درصد نیز هدفگذاری شده است؛ همچنین درخصوص دیگنیتی نیز این رقم حدود 30درصد است.
وی درباره برنامه فروش و تحویل دیگنیتی عنوان کرد: قبل از پایان بهمن اولین عرضهها را خواهیم داشت و تحویل هم همان زمان است؛ گفتنی است؛ که پیش بینی شده تا برای سال آینده 3500دستگاه دیگنیتی تولید شود.
وی ادامه داد: در رابطه با خودروهای تجاری هم همین مسیر را طی میکنیم تا بتوانیم روی محصولات تجاری که طراحی و تولید خودمان خواهد بود متمرکزشویم؛ در زمینه اتوبوس هم احتمالا تا پایان سال جاری مسایل اولیه را حل کنیم و سال آینده وارد بازار اتوبوس خواهیم شد و خودروهای تجاری مسافری را در قالب شرکت اسنا در برنامه خود داریم.
مدیر عامل گروه بهمن در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت بازگشت به برجام احتمال همکاری با دو شرکت قبلی وجود دارد یا خیر اظهار داشت: اگر شرایط همکاری وجود داشته باشد، قطعا این کار را خواهیم کرد اما طوری قدم بر میداریم که دقت بیشتری داشته باشیم و دچار مشکل نشویم.
علیمرادلو در خصوص میزان داخلیسازی محصولات گروه بهمن تصریح کرد: محصولات عموما با 20درصد داخلیسازی وارد بازار میشود اما امیدواریم این داخلیسازی برای فیدلیتی به بالای 57 درصد برسد و حتی تا 60درصد نیز هدفگذاری شده است؛ همچنین درخصوص دیگنیتی نیز این رقم حدود 30درصد است.
وی درباره برنامه فروش و تحویل دیگنیتی عنوان کرد: قبل از پایان بهمن اولین عرضهها را خواهیم داشت و تحویل هم همان زمان است؛ گفتنی است؛ که پیش بینی شده تا برای سال آینده 3500دستگاه دیگنیتی تولید شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها