کد خبر:
۱۳۵۵۹۷ ۱۵:۴۳
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ستاری اعلام کرد
برنامه معاونت علمی برای تولید اتوبوسهای برقی
پدال نیوز: معاون علمی و فناوری رییس جمهور از برنامه برای تولید اتوبوسهای برقی خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، دکتر سورنا ستاری امروز در مراسم امضای تفاهمنامه مشترک شهرداری تهران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با موضوع موتور برقی با بیان اینکه همکاریهای زیادی با شهرداری تهران در ماههای اخیر داشتیم، تصریح کرد: همکاریهایی در زمینه ایجاد کارخانه و ایستگاههای نوآوری در حوزه شهری داشتیم و امید است پهنههای نوآوری نیز افزایش یابد.
وی با بیان اینکه برقی سازی در حوزه حمل و نقل یکی از دغدغهها است که ساختار علمی کشور را متحول میکند، گفت: اگر چند شرکت خودروسازی فعلی وارد بحث هوشمندسازی و برقی سازی نشوند، قطعا بعدا رهبر بازار خودرو نخواهند بود و باید بگویم که الزاما همه خودروسازان به این سمت حرکت کنند.
ستاری با اشاره به پتانسیل بالای استارتاپها در این حوزه، اظهار کرد: ما برای اتوبوسهای برقی نیز برنامههای زیادی داریم که امیدواریم در همین دولت به نتیجه برسد.
معاون علمی رییس جمهور با اشاره به ورود چند سازنده به حوزه موتورهای برقی، تصریح کرد: حتما باید نمایشگاهی در این خصوص برگزار شود، چرا که برخیها تصور میکنند این موتورهای برقی جدید همان اسکوترها هستند، اما در حوزه موتور برقی کارهای زیادی انجام شده است.
ستاری با بیان اینکه 12 درصد آلایندگی تهران مربوط به موتور است، اظهار کرد: برقی سازی موتورسیکلت آن هم در تهران یک ضرورت است و با ایدههای جدید میتوان هزینههای برقی کردن را کاهش داد و امیدواریم این کار را تا اوایل بهمنماه بتوانیم آغاز کنیم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه برقی سازی در حوزه حمل و نقل یکی از دغدغهها است که ساختار علمی کشور را متحول میکند، گفت: اگر چند شرکت خودروسازی فعلی وارد بحث هوشمندسازی و برقی سازی نشوند، قطعا بعدا رهبر بازار خودرو نخواهند بود و باید بگویم که الزاما همه خودروسازان به این سمت حرکت کنند.
ستاری با اشاره به پتانسیل بالای استارتاپها در این حوزه، اظهار کرد: ما برای اتوبوسهای برقی نیز برنامههای زیادی داریم که امیدواریم در همین دولت به نتیجه برسد.
معاون علمی رییس جمهور با اشاره به ورود چند سازنده به حوزه موتورهای برقی، تصریح کرد: حتما باید نمایشگاهی در این خصوص برگزار شود، چرا که برخیها تصور میکنند این موتورهای برقی جدید همان اسکوترها هستند، اما در حوزه موتور برقی کارهای زیادی انجام شده است.
ستاری با بیان اینکه 12 درصد آلایندگی تهران مربوط به موتور است، اظهار کرد: برقی سازی موتورسیکلت آن هم در تهران یک ضرورت است و با ایدههای جدید میتوان هزینههای برقی کردن را کاهش داد و امیدواریم این کار را تا اوایل بهمنماه بتوانیم آغاز کنیم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها