کد خبر:
۱۳۵۵۰۶ ۱۲:۴۰
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم امضای تفاهم نامه تامین ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری عنوان کرد:
سایپا توان نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور را دارد
پدال نیوز: معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با کمک خودروسازی سایپا امکانپذیر است چرا که این مجموعه بسیار قوی و توانمند است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، مهدی جمالی نژاد در مراسم امضای تفاهم نامه تامین ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری بین اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور و گروه خودروسازی سایپا، گفت: امضای قرارداد با گروه خودروسازی سایپا با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری به دلیل اینکه می توان نیاز کشور را از طریق تولیدات داخلی تامین کرد، باعث غرور و افتخار است.
وی با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا یک مجموعه دلسوز و پویا است که می تواند نیاز حمل و نقل کشور را به خوبی و در موعد مقرر تامین کند، تصریح کرد: از سال گذشته که قیمت بنزین اصلاح شد، خیلی از مردم به سمت حمل و نقل عمومی روی آوردند، بدین جهت نوسازی و بازسازی ناوگان عمومی در دستور کار قرار گرفت تا ضمن تامین رضایت مردم، بتوان سطح کیفی خدمات را ارتقاء داد.
رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل کشور فرسوده است، افزود: از آنجا که خودروسازی توانمند مانند سایپا در کشور وجود دارد ما نباید ناوگان فرسوده داشته باشیم لذا برای جبران کم کاری گذشته باید بیش از گذشته سطح همکاریهای خود را با گروه خودروسازی سایپا افزایش دهیم.
جمالی نژاد با اشاره به اینکه دولت بودجه مناسبی را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است، تصریح کرد: با توجه به آلودگی هوا، نوسازی ناوگان حمل و نقل یک ضرورت است که نباید از آن غافل شد، لذا امیدواریم مجموعه سایپا در کوتاه مدت بتواند اتوبوس های مورد نیاز را وارد زنجیره حمل و نقل عمومی کند.
وی با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا یک مجموعه دلسوز و پویا است که می تواند نیاز حمل و نقل کشور را به خوبی و در موعد مقرر تامین کند، تصریح کرد: از سال گذشته که قیمت بنزین اصلاح شد، خیلی از مردم به سمت حمل و نقل عمومی روی آوردند، بدین جهت نوسازی و بازسازی ناوگان عمومی در دستور کار قرار گرفت تا ضمن تامین رضایت مردم، بتوان سطح کیفی خدمات را ارتقاء داد.
رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل کشور فرسوده است، افزود: از آنجا که خودروسازی توانمند مانند سایپا در کشور وجود دارد ما نباید ناوگان فرسوده داشته باشیم لذا برای جبران کم کاری گذشته باید بیش از گذشته سطح همکاریهای خود را با گروه خودروسازی سایپا افزایش دهیم.
جمالی نژاد با اشاره به اینکه دولت بودجه مناسبی را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است، تصریح کرد: با توجه به آلودگی هوا، نوسازی ناوگان حمل و نقل یک ضرورت است که نباید از آن غافل شد، لذا امیدواریم مجموعه سایپا در کوتاه مدت بتواند اتوبوس های مورد نیاز را وارد زنجیره حمل و نقل عمومی کند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش