کد خبر:
۱۳۵۳۱۴ ۱۰:۲۹
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری:
ذخیره لاستیکهای سنگین دولتی در حال اتمام است
پدال نیوز- مقام مسئول سازمان راهداری با بیان لاستیک ارز دولتی سامانه راهداری در حال اتمام است،گفت:از سه ماه آینده لاستیک تولید داخل و وارداتی با ارز نیما توزیع میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، داریوش باقرجوان در خصوص وضعیت تامین لاستیک خودروهای سنگین، اظهار کرد: از سال 97 تاکنون لاستیکهای وارادتی با ارز 4220 تومانی در اختیار رانندگان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این لاستیکها از طریق سامانه سازمان راهداری توزیع میشود، ادامه داد: رانندگان با در اختیار داشتن حواله و مراجعه با عاملین، لاستیک خودروهای سنگین را مطابق نرخ و برند اعلام شده دریافت میکنند.
مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری با بیان اینکه تعداد لاستیکهای مذکور در حال اتمام است و با کمبود مواجه هستیم، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از اتمام این لاستیکها، در سامانه جامع تجارت (کالا) لاستیکهای تولید داخل و وارداتی با نرخ نیما را در چارچوبهای اعلام شده وزارت صمت بین رانندگان خودروهای سنگین توزیع خواهد کرد.
باقرجوان بیان کرد: این لاستیکها نیز بر اساس پیمایش وسایل نقلیه، برند و سایز لاستیک قیمتگذاری خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال 97 تاکنون برای 2.9 میلیون حلقه لاستیک با ارز دولتی حواله صادر شده است، گفت: اکنون 273 هزار حلقه لاستیک از این نوع لاستیک باقیمانده که با توجه به صدور هفتگی 7 تا 8 هزار حلقه لاستیک، لاستیک سامانه راهداری تا سه ماه آینده به اتمام میرسد.
وی یادآور شد: پس از اتمام لاستیک سامانه راهداری، بر اساس مصوبه کمیته پایش حملونقل لاستیک تولید داخل و لاستیکهای وارداتی با ارز نیما بین رانندگان توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه این لاستیکها از طریق سامانه سازمان راهداری توزیع میشود، ادامه داد: رانندگان با در اختیار داشتن حواله و مراجعه با عاملین، لاستیک خودروهای سنگین را مطابق نرخ و برند اعلام شده دریافت میکنند.
مدیرکل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری با بیان اینکه تعداد لاستیکهای مذکور در حال اتمام است و با کمبود مواجه هستیم، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از اتمام این لاستیکها، در سامانه جامع تجارت (کالا) لاستیکهای تولید داخل و وارداتی با نرخ نیما را در چارچوبهای اعلام شده وزارت صمت بین رانندگان خودروهای سنگین توزیع خواهد کرد.
باقرجوان بیان کرد: این لاستیکها نیز بر اساس پیمایش وسایل نقلیه، برند و سایز لاستیک قیمتگذاری خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال 97 تاکنون برای 2.9 میلیون حلقه لاستیک با ارز دولتی حواله صادر شده است، گفت: اکنون 273 هزار حلقه لاستیک از این نوع لاستیک باقیمانده که با توجه به صدور هفتگی 7 تا 8 هزار حلقه لاستیک، لاستیک سامانه راهداری تا سه ماه آینده به اتمام میرسد.
وی یادآور شد: پس از اتمام لاستیک سامانه راهداری، بر اساس مصوبه کمیته پایش حملونقل لاستیک تولید داخل و لاستیکهای وارداتی با ارز نیما بین رانندگان توزیع خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها