کد خبر:
۱۳۵۳۰۹ ۱۰:۰۴
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
مصوبه جدید شورای رقابت مشوق صادرات برای خودروسازها
پدال نیوز: مدیر عامل ایران خودرو گفت: اخیرا شورای رقابت مصوبهای را آماده کرده که انگیزه خودروسازان برای رساندن محصول به دست بازارهای خارجی رابیشتر میکند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، فرشاد مقیمی در خصوص افزایش عرضه خودرو به بازار گفت: برنامه ای برای ارتقای محصولات در نظر گرفته ایم به طور مثال خودروهای ۲۰۶ با سقف شیشهای و ۲۰۷ با سقف شیشهای مجهز به فرمان برقی و خودروی رانا با سقف شیشهای با تغییراتی در ظاهر خودرو به زودی در بازار عرضه خواهند شد، که یکی پس از دیگری به بازار عرضه خواهند شد.
این مقام مسئول تشریح کرد: اکنون رانا پلاس به بازار عرضه شده است، خودروی ۲۰۷ با سقف شیشهای با گیربکس اتوماتیک تا اواخر سال به بازار عرضه خواهیم کرد. تمام تلاشمان این است که تولید خودروهای با گیربکس اتوماتیک از بهمن ماه آغاز شود و این گیربکس روی اغلب محصولات نصب خواهد شد.
مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به بحث کاهش وابستگیها به خارج از کشور، گفت: به دلیل تحریم ها، یکی از هدفها بحث کاهش وابستگی به خارج است که در این زمینه پروژههای خوبی طراحی کرده ایم. پروژههایی داریم که میزان سرمایه گذاری آنها، نصف هزینههایی است که بابت خروج ارز از کشور صرف می شود.
او گفت: نرخ بازگشت سرمایه در این پروژهای جدید خیلی خوب است و میتواند اشتغال زیادی هم ایجاد کند. مجموعه اقدامات برای افزایش کیفیت خودرو که توسط وزیر هم اعلام شده یکی از هدفهایی است که میتواند به افزایش صادرات کمک کند.
مدیر عامل ایران خودرو گفت: اخیرا شورای رقابت مصوبه ای را آماده کرده که انگیزه خودروسازان را برای رساندن محصول به بازارهای خارجی ترغیب می کند. وعده می دهیم برای ارتقای کیفیت محصولات به جد پروژه ها را به سرانجام برسانیم و بتوانیم خودروهای تولیدی را علاوه بر بازار های هدف که حضور داریم در سایر بازارها هم عرضه کنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
این مقام مسئول تشریح کرد: اکنون رانا پلاس به بازار عرضه شده است، خودروی ۲۰۷ با سقف شیشهای با گیربکس اتوماتیک تا اواخر سال به بازار عرضه خواهیم کرد. تمام تلاشمان این است که تولید خودروهای با گیربکس اتوماتیک از بهمن ماه آغاز شود و این گیربکس روی اغلب محصولات نصب خواهد شد.
مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به بحث کاهش وابستگیها به خارج از کشور، گفت: به دلیل تحریم ها، یکی از هدفها بحث کاهش وابستگی به خارج است که در این زمینه پروژههای خوبی طراحی کرده ایم. پروژههایی داریم که میزان سرمایه گذاری آنها، نصف هزینههایی است که بابت خروج ارز از کشور صرف می شود.
او گفت: نرخ بازگشت سرمایه در این پروژهای جدید خیلی خوب است و میتواند اشتغال زیادی هم ایجاد کند. مجموعه اقدامات برای افزایش کیفیت خودرو که توسط وزیر هم اعلام شده یکی از هدفهایی است که میتواند به افزایش صادرات کمک کند.
مدیر عامل ایران خودرو گفت: اخیرا شورای رقابت مصوبه ای را آماده کرده که انگیزه خودروسازان را برای رساندن محصول به بازارهای خارجی ترغیب می کند. وعده می دهیم برای ارتقای کیفیت محصولات به جد پروژه ها را به سرانجام برسانیم و بتوانیم خودروهای تولیدی را علاوه بر بازار های هدف که حضور داریم در سایر بازارها هم عرضه کنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها