361 میلیارد پرونده تخلف خودرویی در تهران تشکیل شد
پدال نیوز: معاون نظارت و بازرسی ادارهکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: چهار هزار و ٦٣ پرونده تخلف در حوزه خودرو با ارزش ۳۶۱ میلیارد تومان از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در این استان تشکیل شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ سعید محمدیپور افزود: ۹ ماهه امسال پنجهزار و ۹۳۷ بازرسی در حوزه خودرو استان تهران انجام شده است.
وی ادامه داد: تا پایان آبان ماه سال جاری بیشتر تخلفات در حوزه خودرو مربوط به گرانفروشی و تقلب بود که در نتیجه آن چهارهزار و ۶۳ پرونده برای متخلفان تشکیل و آنان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.
رئیس سازمان صمت استان تهران اواخر اردیبهشتماهِ سال جاری در خصوص بازرسی بازار خودرو گفته بود: با اعلام ستاد تنظیم بازار برای قیمتگذاری خودرو، مقرر شد قیمت خودرو صفر در بازار ۱۰ درصد بالاتر از نرخ کارخانه، بهفروش برسد به همین دلیل بازرسیهای سازمان صنعت در این خصوص آغاز شده است.
یدالله صادقی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل قیمتگذاری به صورت رسمی ابلاغ نشده ولی سازمان صمت کار بازرسی را شروع کرده است و در صورت شکایت و یا تخلفِ فروش خودرو در نمایشگاهها بیش از نرخ مصوب، پرونده به تعزیرات ارسال میشود.
در روز دوشنبه ٢٢ اردیبهشت سال جاری پس از کشوقوسهای زیاد، قیمت خودرو در جلسه ستاد تنظیم بازار مشخص و روش و نحوه فروش محصولات ایرانخودرو و سایپا تصویب شد.
بر این اساس قیمت محصولات سایپا بهطور متوسط ٢٣ درصد و ایران خودرو ۱۰ درصد افزایش یافت و همچنین قیمت خودروی صفر در بازار آزاد با ۱۰ درصد بیش از قیمت کارخانه فروخته میشود.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
وی ادامه داد: تا پایان آبان ماه سال جاری بیشتر تخلفات در حوزه خودرو مربوط به گرانفروشی و تقلب بود که در نتیجه آن چهارهزار و ۶۳ پرونده برای متخلفان تشکیل و آنان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.
رئیس سازمان صمت استان تهران اواخر اردیبهشتماهِ سال جاری در خصوص بازرسی بازار خودرو گفته بود: با اعلام ستاد تنظیم بازار برای قیمتگذاری خودرو، مقرر شد قیمت خودرو صفر در بازار ۱۰ درصد بالاتر از نرخ کارخانه، بهفروش برسد به همین دلیل بازرسیهای سازمان صنعت در این خصوص آغاز شده است.
یدالله صادقی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل قیمتگذاری به صورت رسمی ابلاغ نشده ولی سازمان صمت کار بازرسی را شروع کرده است و در صورت شکایت و یا تخلفِ فروش خودرو در نمایشگاهها بیش از نرخ مصوب، پرونده به تعزیرات ارسال میشود.
در روز دوشنبه ٢٢ اردیبهشت سال جاری پس از کشوقوسهای زیاد، قیمت خودرو در جلسه ستاد تنظیم بازار مشخص و روش و نحوه فروش محصولات ایرانخودرو و سایپا تصویب شد.
بر این اساس قیمت محصولات سایپا بهطور متوسط ٢٣ درصد و ایران خودرو ۱۰ درصد افزایش یافت و همچنین قیمت خودروی صفر در بازار آزاد با ۱۰ درصد بیش از قیمت کارخانه فروخته میشود.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها