دختر حادثه دیده در میدان فاطمی درگذشت
پدال نیوز: مدیرکل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت، عنوان کرد: دختر جوانی که روز گذشته در حوالی میدان فاطمی بر اثر تصادف دچار صدمه شدید در ناحیه جمجه شده بود پس از دریافت سه تا چهار ساعت خدمات درمانی توسط کادر درمان بیمارستان امام سجاد (ع) بر اثر خونریزی شد و عمق جراحت فوت شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از آنا، مدیرکل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت، عنوان کرد: دختر جوانی که
روز گذشته در حوالی میدان فاطمی بر اثر تصادف دچار صدمه شدید در ناحیه جمجه
شده بود پس از دریافت سه تا چهار ساعت خدمات درمانی توسط کادر درمان
بیمارستان امام سجاد (ع) بر اثر خونریزی شد و عمق جراحت فوت شد.
دکتر سید محمد حسین میردهقان، مدیر کل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت با اشاره به تصادف خونین روز گذشته در حوالی میدان فاطمی، گفت: متاسفانه روز گذشته در حدود 100 متری بیمارستان امام سجاد(ع) تصادفی رخ میدهد که موجب مصدومیت یک دختر جوان میشود.
وی افزود: میانگین حضور نیروهای امدادی اورژانس بر بالین بیمار حدود 15 دقیقه است که در این حادثه اورژانس 12 دقیقه پس از اطلاع در محل حاضر میشود.
میر دهقان گفت: نیروهای امدادی در زمان حضور در محل حادثه متوجه شدند که مصدوم توسط پرستار و نیروهای بیمارستان مذکور امدادرسانی شده و برای دریافت خدمات بیشتر به ICU منتقل شده است.
مدیرکل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه عمق جراحت بسیار شدید بوده است، گفت: پس از سه تا چهار ساعت امدادرسانی به بیمار نهایتا مصدوم به دلیل خونریزی و صدمات شدید جمجه جان خود را از دست میدهد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه شنیدهها حاکی از آن است که پرسنل بیمارستان با تاخیر 20 دقیقهای بر بالین بیمار حضور داشتند، آیا اگر مصدوم در فاصله زمانی کمتری به بیمارستان منتقل میشد زنده میماند؟ گفت: مصدوم زمانی که به بیمارستان منتقل میشود زنده بوده و خدمات درمانی مورد نیاز را نیز دریافت کرده اما عمق جراحت به جمجه بسیار شدید بوده است که مانع از حیات وی شد.
دکتر سید محمد حسین میردهقان، مدیر کل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت با اشاره به تصادف خونین روز گذشته در حوالی میدان فاطمی، گفت: متاسفانه روز گذشته در حدود 100 متری بیمارستان امام سجاد(ع) تصادفی رخ میدهد که موجب مصدومیت یک دختر جوان میشود.
وی افزود: میانگین حضور نیروهای امدادی اورژانس بر بالین بیمار حدود 15 دقیقه است که در این حادثه اورژانس 12 دقیقه پس از اطلاع در محل حاضر میشود.
میر دهقان گفت: نیروهای امدادی در زمان حضور در محل حادثه متوجه شدند که مصدوم توسط پرستار و نیروهای بیمارستان مذکور امدادرسانی شده و برای دریافت خدمات بیشتر به ICU منتقل شده است.
مدیرکل نظارت بر امور درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه عمق جراحت بسیار شدید بوده است، گفت: پس از سه تا چهار ساعت امدادرسانی به بیمار نهایتا مصدوم به دلیل خونریزی و صدمات شدید جمجه جان خود را از دست میدهد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه شنیدهها حاکی از آن است که پرسنل بیمارستان با تاخیر 20 دقیقهای بر بالین بیمار حضور داشتند، آیا اگر مصدوم در فاصله زمانی کمتری به بیمارستان منتقل میشد زنده میماند؟ گفت: مصدوم زمانی که به بیمارستان منتقل میشود زنده بوده و خدمات درمانی مورد نیاز را نیز دریافت کرده اما عمق جراحت به جمجه بسیار شدید بوده است که مانع از حیات وی شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها