آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۳۴۷۲۳
۲۰:۴۹
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
مقیمی در مراسم تقدیر از کادر درمان عنوان کرد

پرستاران ایران خودرو از مبارزه با کرونا سربلند بیرون آمدند

پدال نیوز: مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از کادر درمان این شرکت قدردانی کرد.
به گزارش "پدال نیوز"
به گزارش پدال نیوز به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی در این مراسم، با بیان این که پرستاران و کادر درمانی گروه صنعتی ایران‌خودرو با همدلی در جبهه سلامت، تاثیر به‌سزایی در تولید داشتند‌ گفت: اقدامات کادر درمانی ایران‌خودرو در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ایمن‌سازی محیط کار و تولید قابل تقدیر است.
وی ضمن تبریک روز پرستار افزود: بخش بهداشت و همچنین صنعت  خودروی کشور، همواره به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت و جنگ اقتصادی مطرح بوده‌اند. 
مقیمی، توجه به سلامت جسم و روح کارکنان را از راهبردهای اصلی مدیریت شرکت عنوان کرد و گفت: هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و حتی پیش از ابلاغ بخش‌نامه‌های وزارت بهداشت، با تامین و خرید تجهیزات، گام‌های مهمی برای کنترل این بیماری برداشته شد تا روند تولید متوقف نشود.
وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که بدون هیچ‌گونه محدودیتی، تجهیزات و اقلام مورد نیاز شبکه درمان شرکت تامین شود. 
مقیمی با اذعان به این‌که با همت و تلاش، از دو جبهه سلامت و تولید سربلند بیرون آمدیم گفت: عبور از رکورد تولید سال گذشته از نتایج این مبارزه است و این حلاوت و شیرینی، مبارک کارکنان و پرستاران ایران‌خودرو باشد.
مقیمی تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور، تامین نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی به خودروهای باکیفیت و به‌روز است که در این مسیر، پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته، اما کافی نیست.
در ادامه این مراسم، کریمی قائم مقام مرکز بهداشت غرب تهران اظهار کرد: ایران‌خودرو در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بین واحدهای صنعتی پیشگام است.
وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه ایمن‌سازی محیط کار و تولید در این شرکت انجام شده که می‌تواند الگویی برای صنایع کشور باشد. 
قائم مقام مرکز بهداشت غرب تهران تصریح کرد: توزیع بسته بهداشتی بین تمامی کارکنان، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی سخت‌گیرانه، غربالگری بیماران با ریسک بالا و پرادخت حقوق آنان و ارسال تجهیزات درمانی برای کادر درمان کشور از مهم‌ترین اقدامات ایران‌خودرو در شرایط کرونا است.
وی تاکید کرد: ایران‌خودرو در زمینه اطلاع‌رسانی به‌موقع و آگاه‌سازی جامعه کارگری و کارکنان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار مطلوب عمل کرده است.
گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از پرستاران و کادر درمان ایران‌خودرو تقدیر شد.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو