کد خبر:
۱۳۴۵۶۲ ۰۹:۱۳
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
روایت رئیس «ایدرو» از توسعه خودروسازی
پدال نیوز : رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: خودروسازی کشور گامهای نخست حرکت رو به جلو در بخش داخلیسازی فناوری و قطعه را برداشته و مسیر توسعه و بهبود کمی و کیفی محصولات خود را آغاز کرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، محسن صالحینیا در مراسم امضای تفاهمنامه چهارجانبه میان گروه صنعتی ایرانخودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، صندوق بازنشستگی صدا وسیما و ایستگاه نوآوری شریف، با اشاره به اظهارنظرهای مختلف درباره خودروسازی کشور افزود: با وجود همه نقدونظرها، واقعیت امیدوارکننده این است که خودروسازی کشور گامهای نخست حرکت رو به جلو در بخش داخلیسازی فناوری و قطعه را برداشته و مسیر توسعه و بهبود کمی و کیفی محصولات خود را آغاز کرده است. وی با بیان اینکه تحریمها همه صنایع و کسبوکارهای مختلف از جمله خودروسازی را تحت تاثیر قرار داده، ادامه داد: در راهبرد تبدیل تهدید تحریم به فرصت، صنعت خودرو باید از طریق افزایش همکاری با شرکتهای دانشبنیان بتواند مسیر توسعه را به درستی طی کرده و محصولاتی همسو با فناوریهای روز عرضه کند. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: ایدرو بهعنوان دستگاه سیاستگذار از همکاری صنایع خودرو با مراکز دانشبنیان حمایت میکند و در صدد ترغیب و فراهمآوری زمینههای بههمرسانی سایر شرکتها از ظرفیتهای درونزایی اقتصاد و فناوری کشور است.
تفاهمنامه چهارجانبه میان گروه صنعتی ایرانخودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، صندوق بازنشستگی صدا و سیما و ایستگاه نوآوری شریف با هدف حضور موثرتر فناوریهای نوین در صنعت خودرو به امضا رسید. ایجاد زیرساخت مورد نیاز برای توسعه شرکتهای دانشبنیان و سرمایهگذاری در حوزه مرتبط با صنعت خودرو و فنارویهای وابسته، محور اصلی تفاهم نامه امضا شده است. حمایت از راهاندازی شتابدهنده تخصصی در حوزه صنعت خودرو و فناوریهای وابسته، حمایت از راهاندازی صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر، حمایت از ایجاد مرکز نوآوری تخصصی جهت استقرار بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در این صنعت و حمایت از ترویج و توسعه فروش محصولات فناورانه مرتبط از دیگر محورهای تفاهم نامه منعقده است.
تفاهمنامه چهارجانبه میان گروه صنعتی ایرانخودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، صندوق بازنشستگی صدا و سیما و ایستگاه نوآوری شریف با هدف حضور موثرتر فناوریهای نوین در صنعت خودرو به امضا رسید. ایجاد زیرساخت مورد نیاز برای توسعه شرکتهای دانشبنیان و سرمایهگذاری در حوزه مرتبط با صنعت خودرو و فنارویهای وابسته، محور اصلی تفاهم نامه امضا شده است. حمایت از راهاندازی شتابدهنده تخصصی در حوزه صنعت خودرو و فناوریهای وابسته، حمایت از راهاندازی صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر، حمایت از ایجاد مرکز نوآوری تخصصی جهت استقرار بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در این صنعت و حمایت از ترویج و توسعه فروش محصولات فناورانه مرتبط از دیگر محورهای تفاهم نامه منعقده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها