کد خبر:
۱۳۴۵۰۰ ۱۴:۱۵
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
رئیس سازمان صمت فارس:
سالانه 20 هزار پژو در شیراز تولید میشود
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به توسعه و پیشرفت صنعت خودروسازی در این استان، گفت: تولید دستگاههای خودرو پژو پارس در این شرکت از نظر کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته و میزان تولید سالانه به ۲۰ هزار دستگاه رسیده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا ایزدی پنجشنبه 27 آذر در حاشیه بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از روند فعالیتهای شرکتهای خودروسازی و صنایع الکترونیک فارس، با تاکید بر لزوم حفظ و توسعه واحدهای موجود صنعتی در این استان و با اشاره به نوسازی ماشین آلات خط تولید، گفت: ایجاد سرمایهگذاری در صنایع مادر، حفظ واحدهای موجود و توسعه واحدهای صنعتی در بخشهای مختلف از محوریترین رویکردهای بخش صنعت استان است.
ایزدی همچنین گفت: کیفی سازی محصولات داخلی، توجه به نقدینگی، بازسازی و نوسازی ماشین آلات خط تولید و رشد صادرات نیز به عنوان رویکردهای محوری صنعت فارس در دستور کار قرار دارد.
تولید 180 دستگاه خودرو در صورت دو شیفت شدن
رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به میزان تولید و اشتغالزایی صنعت خودرو سازی این استان، افزود: تولید روزانه شرکت ایران خودرو فارس، 85 دستگاهخودروی پژو پارس است و در این صنعت 200 نفر مشغول به کار هستند.
او اضافه کرد: فراهم شدن زیرساختها و امکانات لازم، منجر به افزایش تعداد خودروهای تولیدی به 90 دستگاه در روز خواهد شد، در صورت دوشیفته شدن فعالیتها میزان تولید به 180 خودرو افزایش مییابد.
رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به توسعه زیرساختهای صنعتی بیان کرد: همواره ارتقای کمی و کیفی محصولات و ظرفیتهای تولیدی سایت ایران خودرو فارس، کیفیسازی و تنوعبخشی این شرکت بوده و با توجه به توسعه زیرساختهای صنعتی، ایجاد اشتغال پایدار، جهش تولید، گسترش فعالیتهای اقتصادی و ایجاد صنایع پایین دستی را موجب میشود.
ایزدی با تاکید بر شکوفایی بیش از پیش این صنعت در فارس، گفت: خوشبختانه برای جلب رضایت مصرف کنندگان اتفاقات خوبی رقم خورده و برنامههای مفیدی در جهت رشد و توسعه آن در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
ایزدی همچنین گفت: کیفی سازی محصولات داخلی، توجه به نقدینگی، بازسازی و نوسازی ماشین آلات خط تولید و رشد صادرات نیز به عنوان رویکردهای محوری صنعت فارس در دستور کار قرار دارد.
تولید 180 دستگاه خودرو در صورت دو شیفت شدن
رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به میزان تولید و اشتغالزایی صنعت خودرو سازی این استان، افزود: تولید روزانه شرکت ایران خودرو فارس، 85 دستگاهخودروی پژو پارس است و در این صنعت 200 نفر مشغول به کار هستند.
او اضافه کرد: فراهم شدن زیرساختها و امکانات لازم، منجر به افزایش تعداد خودروهای تولیدی به 90 دستگاه در روز خواهد شد، در صورت دوشیفته شدن فعالیتها میزان تولید به 180 خودرو افزایش مییابد.
رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به توسعه زیرساختهای صنعتی بیان کرد: همواره ارتقای کمی و کیفی محصولات و ظرفیتهای تولیدی سایت ایران خودرو فارس، کیفیسازی و تنوعبخشی این شرکت بوده و با توجه به توسعه زیرساختهای صنعتی، ایجاد اشتغال پایدار، جهش تولید، گسترش فعالیتهای اقتصادی و ایجاد صنایع پایین دستی را موجب میشود.
ایزدی با تاکید بر شکوفایی بیش از پیش این صنعت در فارس، گفت: خوشبختانه برای جلب رضایت مصرف کنندگان اتفاقات خوبی رقم خورده و برنامههای مفیدی در جهت رشد و توسعه آن در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها