رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد:
جریمه 300 هزار خودرو طی 2 هفته گذشته
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در این ۱۴ روز که محدودیتهای هوشمند کرونایی در کشور اجرا شد، متوسط ترددها در کل کشور ۴۰ درصد کاهش داشته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، اظهار کرد: به جز معابر منتهی به پایتخت، هیچ محور دیگری دارای ترافیک نیست و فقط در آزادراه قزوین – کرج، کرج – تهران، محور شهریار – تهران و آزادراه ساوه – تهران شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی هستیم.
وی ادامه داد: در دو هفته گذشته با توجه به طرح محدودیتهای هوشمند کرونایی که از اول آذر اجرایی شد، متوسط ترددها در کل کشور 40 درصد کاهش داشته البته در برخی محورها مانند تهران – قم 70 درصد، در محورهای منتهی به مشهد 60 درصد و در جادههای شمالی 50 درصد کاهش تردد داشتهایم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: برخی افراد فکر میکنند با گذشت این دو هفته ممنوعیتها برداشته شده و میتوانند به مسافرت بروند اما ممنوعیت خروج پلاکهای بومی و ورود پلاکهای غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز همچنان ادامه دارد.
شیرانی بیان کرد: در شهری مانند تهران که وضعیت شیوع کرونا طی دو هفته قبل قرمز بود و الان نارنجی شده، باز هم منع تردد (خروج بومیها و ورود غیربومیها) اجرا میشود و این تصور که «وضعیت بهتر شده، پس خودروها محدودیتی برای ورود و خروج ندارند»، اشتباه است.
وی در پایان گفت: از ابتدای آذر تا شب گذشته در کل کشور حدود 300 هزار خودرو هم به دلیل تردد غیرمجاز در جادهها و هم تردد در ساعات ممنوعه (21 شب تا 4 صبح) جریمه شدهاند.
وی ادامه داد: در دو هفته گذشته با توجه به طرح محدودیتهای هوشمند کرونایی که از اول آذر اجرایی شد، متوسط ترددها در کل کشور 40 درصد کاهش داشته البته در برخی محورها مانند تهران – قم 70 درصد، در محورهای منتهی به مشهد 60 درصد و در جادههای شمالی 50 درصد کاهش تردد داشتهایم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: برخی افراد فکر میکنند با گذشت این دو هفته ممنوعیتها برداشته شده و میتوانند به مسافرت بروند اما ممنوعیت خروج پلاکهای بومی و ورود پلاکهای غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز همچنان ادامه دارد.
شیرانی بیان کرد: در شهری مانند تهران که وضعیت شیوع کرونا طی دو هفته قبل قرمز بود و الان نارنجی شده، باز هم منع تردد (خروج بومیها و ورود غیربومیها) اجرا میشود و این تصور که «وضعیت بهتر شده، پس خودروها محدودیتی برای ورود و خروج ندارند»، اشتباه است.
وی در پایان گفت: از ابتدای آذر تا شب گذشته در کل کشور حدود 300 هزار خودرو هم به دلیل تردد غیرمجاز در جادهها و هم تردد در ساعات ممنوعه (21 شب تا 4 صبح) جریمه شدهاند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها