کد خبر:
۱۳۳۷۷۱ ۱۱:۴۹
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
تشکیل 3 میز داخلی سازی بخش صنعت
پدال نیوز: رییس مرکز ساخت داخل، ماشینسازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سه میز داخلیسازی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در روزهای گذشته به صورت مجازی خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سید محمدمهدی هادوی با بیان اینکه برگزاری میزهای ساخت داخل و تعمیق داخلیسازی در وزارتخانه با قوت پیگیری میشود، افزود: با وجود پاندمی کرونا، اما با تدابیر اندیشیده شده میزهای داخلیسازی شامل دو میز پتروشیمی و پالایشگاهی و یک میز خودرویی در مجموع به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون یورو به صورت مجازی برگزار شد و صنعتگران داخلی و متقاضیان محصولات و خدمات بههمرسانی شدند.
وی خاطرنشانکرد: تا پیش از این ۱۱ میز داخلیسازی در زمینههای پتروشیمی، نیروگاهی، پالایشگاهی، خودرویی، مخابرات و لوازمخانگی برگزار شده بود.
هادوی، ارزش داخلیسازیها در ۱۱ میز گذشته را حدود یک میلیارد یورو عنوان کرد که برخی از آنها به مرحله قرارداد رسیده و اجرایی شده و ۵۰ درصد تفاهمنامههای منعقد شده نیز به مرحله قرارداد رسیده است.
وی گفت: به این ترتیب تاکنون با برگزاری ۱۴ داخلیسازی، بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو داخلیسازی در حال اجرا است.
رییس مرکز ساخت داخل، ماشینسازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از برنامهریزی برای برگزاری میزهای جدید پالایشگاهی، پتروشیمی، خودرویی و برق و الکترونیک تا پایان سال خبر داد.
وزارت صنعت برای تحقق اهداف برنامه تعمیق ساخت داخل، در مجموع برای سالهای ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ دستیابی به هدف ۱۰ میلیارد دلاری داخلیسازی انواع اقلام کالایی وارداتی را به عنوان برنامه محوری خود تعیین کرده است.
منبع: ایرنا
وی خاطرنشانکرد: تا پیش از این ۱۱ میز داخلیسازی در زمینههای پتروشیمی، نیروگاهی، پالایشگاهی، خودرویی، مخابرات و لوازمخانگی برگزار شده بود.
هادوی، ارزش داخلیسازیها در ۱۱ میز گذشته را حدود یک میلیارد یورو عنوان کرد که برخی از آنها به مرحله قرارداد رسیده و اجرایی شده و ۵۰ درصد تفاهمنامههای منعقد شده نیز به مرحله قرارداد رسیده است.
وی گفت: به این ترتیب تاکنون با برگزاری ۱۴ داخلیسازی، بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو داخلیسازی در حال اجرا است.
رییس مرکز ساخت داخل، ماشینسازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از برنامهریزی برای برگزاری میزهای جدید پالایشگاهی، پتروشیمی، خودرویی و برق و الکترونیک تا پایان سال خبر داد.
وزارت صنعت برای تحقق اهداف برنامه تعمیق ساخت داخل، در مجموع برای سالهای ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ دستیابی به هدف ۱۰ میلیارد دلاری داخلیسازی انواع اقلام کالایی وارداتی را به عنوان برنامه محوری خود تعیین کرده است.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها