بعد از ١٠ سال وقفه؛
خط تولید لوکوموتیو در واگن پارس مجدد راهاندازی شد
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راهاندازی نخستین لوکوموتیو در شرکت واگن پارس با عنوان «لکوموتیو پارس 33» پس از وقفهای ۱۰ ساله خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" ربه گزارش پدال نیوز، سعید رسولی در مراسم ورود ناوگان ریلی جدید تولید داخل، افزود: با حمایت وزیر راه و شهرسازی در این مرحله ۷۰ دستگاه انواع ناوگان شامل لکوموتیو، واگن مسافری و واگن باری به ارزش ۲۲۳ میلیارد تومان وارد شبکه ریلی میشود.
وی بیانداشت: امسال در مجموع تاکنون ۵۲۱ دستگاه انواع ناوگان وارد شبکه ریلی شده و ظرفیت جابهجایی بار و مسافر را از نظر کمی و کیفی ارتقاء داده است.
مدیرعامل شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، ارزش کل ۵۲۱ دستگاه انواع ناوگان تولید داخل یاد شده را یکهزار و ۱۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نسبت به سال گذشته ٢٠ درصد رشد ورود ناوگان داشتیم.
وی ادامهداد: امروز همچنین خط تولید لکوموتیو در واگن پارس اراک پس از ۱۰ سال تعطیلی مجدد راهاندازی شد که با توجه به شیوع کرونا و مشکلات فعالیتهای اقتصادی، امیدبخش است.
رسولی اضافهکرد: در راستای حمایت از تولید داخل، سازوکاری در شرکت راهآهن ایجاد شد که زنجیره کاملی برای حمایت واقعی و پایدار از تولید داخل است.
وی افزود: ایجاد و تاسیس مرکز تست ریلی با همکاری وزارت دفاع و سازمان ملی استاندارد انجام شده و با ساخت بزرگترین مرکز تست مجهز ریلی، از تولیدکنندههای این حوزه بیشترین استفاده را خواهیم داشت.
به گفته این مقام مسوول، امروز نخستین لکوموتیو تولیدی واگن پارس با عنوان پارس ۳۳ تحویل میشود و سفارش ۱۰ دستگاه لکوموتیو به این شرکت داده شده است.
معاون وزیر راه گفت: در این هفته و هفته آینده قراردادهای جدید تقاضاهای سرمایهگذاری در حوزه ناوگان ریلی که از سوی بخش غیردولتی است بین کارخانجات تولید داخل تقسیم میشود و سفارشگذاریهای جدید انجام خواهد شد.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
وی بیانداشت: امسال در مجموع تاکنون ۵۲۱ دستگاه انواع ناوگان وارد شبکه ریلی شده و ظرفیت جابهجایی بار و مسافر را از نظر کمی و کیفی ارتقاء داده است.
مدیرعامل شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، ارزش کل ۵۲۱ دستگاه انواع ناوگان تولید داخل یاد شده را یکهزار و ۱۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نسبت به سال گذشته ٢٠ درصد رشد ورود ناوگان داشتیم.
وی ادامهداد: امروز همچنین خط تولید لکوموتیو در واگن پارس اراک پس از ۱۰ سال تعطیلی مجدد راهاندازی شد که با توجه به شیوع کرونا و مشکلات فعالیتهای اقتصادی، امیدبخش است.
رسولی اضافهکرد: در راستای حمایت از تولید داخل، سازوکاری در شرکت راهآهن ایجاد شد که زنجیره کاملی برای حمایت واقعی و پایدار از تولید داخل است.
وی افزود: ایجاد و تاسیس مرکز تست ریلی با همکاری وزارت دفاع و سازمان ملی استاندارد انجام شده و با ساخت بزرگترین مرکز تست مجهز ریلی، از تولیدکنندههای این حوزه بیشترین استفاده را خواهیم داشت.
به گفته این مقام مسوول، امروز نخستین لکوموتیو تولیدی واگن پارس با عنوان پارس ۳۳ تحویل میشود و سفارش ۱۰ دستگاه لکوموتیو به این شرکت داده شده است.
معاون وزیر راه گفت: در این هفته و هفته آینده قراردادهای جدید تقاضاهای سرمایهگذاری در حوزه ناوگان ریلی که از سوی بخش غیردولتی است بین کارخانجات تولید داخل تقسیم میشود و سفارشگذاریهای جدید انجام خواهد شد.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها