کد خبر:
۱۳۳۲۴۸ ۱۶:۵۹
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
شرکت GM تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ اتومبیل الکتریکی میسازد
اطلاعاتی از خودروهای الکتریکی آینده جی ام
پدال نیوز: شرکت GM اعلام کرد قصد دارد تا ۵ سال آینده حداقل ۳۰ خودرو الکتریکی بسازد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، شرکت GM تولید خودروهای الکتریکی را تقبل کرده است، و یک نگاه شفافتر به استراتژی خود در این فرایند را فراهم میکند. این خودرو ساز در کنفرانس Barclays عنوان کرد که در حال افزودن سرمایه گذاری روی خودروهای الکتریکی و خودران (بدون راننده) خود از ۲۰ میلیارد به ۲۷ میلیارد دلار است، و در حال حاضر قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ خودرو الکتریکی را وارد بازار کند. این شرکت گفت برنامههای خود را برای هامر الکتریکی GM (از ۵۰ ماه به ۲۰ ماه)، کادالاک لیریک و دیگر مدلهای اعلام نشده که شامل خودروهای انتخابی GMC و شورولت و همچنین شاسی بلند کامپکت Chevy میشود، تسریع داده است.
شرکت GM اعلام کرد: این خودروها تمامی قیمتهای فروش را پوشش میدهند، و بیش از دو سوم آن مدلها در آمریکای شمالی موجود خواهند شد.
اطلاعاتی از خودروهای الکتریکی آینده شرکت GM
این خودروهای الکتریکی باید قابلیتهای بیشتری هم داشته باشند. GM اکنون انتظار دارد خودروها با باتریهای Ultium با یکبار شارژ مسافت ۴۵۰ مایل را در مقابل ادعای قبلی که ۴۰۰ مایل بود، طی کنند. این شرکت همچنین در حال نمونه سازی نسل دوم پکهای Ultium است که میتواند دو برابر تراکم انرژی را با کمتر از نصف قیمت کنونی فراهم کند. این پکها حداقل تا پنج سال دیگر آماده نمیشوند، بنابراین شاید باید مدتی صبر کنید تا ببینید این باتریهای جدید چه قابلیتی دارند.
اینها اقدامات خوبی برای هواداران الکتریکی کردن خودروها محسوب میشوند، هرچند که GM ممکن است انتخابهای زیادی نداشته باشد. ایالتهایی مانند کالیفرنیا فروش خودروهای جدید بنزینی را از سال ۲۰۳۵ ممنوع میکنند، درحالیکه بریتانیا برنامه ممنوعیت فروش خودروهای سوختی را از سال ۲۰۳۰ تصویب کرده است. اگر GM در روند پیشرفت خود غوغای خودروهای الکتریکی را نداشت، ممکن بود با تغییر وضعیت سختی رو به رو شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شرکت GM اعلام کرد: این خودروها تمامی قیمتهای فروش را پوشش میدهند، و بیش از دو سوم آن مدلها در آمریکای شمالی موجود خواهند شد.
اطلاعاتی از خودروهای الکتریکی آینده شرکت GM
این خودروهای الکتریکی باید قابلیتهای بیشتری هم داشته باشند. GM اکنون انتظار دارد خودروها با باتریهای Ultium با یکبار شارژ مسافت ۴۵۰ مایل را در مقابل ادعای قبلی که ۴۰۰ مایل بود، طی کنند. این شرکت همچنین در حال نمونه سازی نسل دوم پکهای Ultium است که میتواند دو برابر تراکم انرژی را با کمتر از نصف قیمت کنونی فراهم کند. این پکها حداقل تا پنج سال دیگر آماده نمیشوند، بنابراین شاید باید مدتی صبر کنید تا ببینید این باتریهای جدید چه قابلیتی دارند.
اینها اقدامات خوبی برای هواداران الکتریکی کردن خودروها محسوب میشوند، هرچند که GM ممکن است انتخابهای زیادی نداشته باشد. ایالتهایی مانند کالیفرنیا فروش خودروهای جدید بنزینی را از سال ۲۰۳۵ ممنوع میکنند، درحالیکه بریتانیا برنامه ممنوعیت فروش خودروهای سوختی را از سال ۲۰۳۰ تصویب کرده است. اگر GM در روند پیشرفت خود غوغای خودروهای الکتریکی را نداشت، ممکن بود با تغییر وضعیت سختی رو به رو شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها