آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۳۲۸۰۳
۱۴:۰۹
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

نظر استاندار تهران با تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت

پدال نیوز: استاندار تهران گفت: ستاد مقابله با کرونای استان تهران پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران را مطرح کرد و من به عنوان رئیس ستاد موافق این پیشنهاد هستم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، انوشیروان محسنی بندپی بعد ازظهر چهارشنبه در حاشیه پنل کووید - ۱۹ سیزدهمین همایش علوم بهداشتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا موافق تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران هستید، افزود: همانطوری که وزیر کشور و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کردند، این موضوع به عنوان یک پیشنهاد است و باید در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و بررسی و پس از تصویب ابلاغ شود.

وی یادآور شد: این موضوع هنوز در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی نشده است.

محسنی بندپی ادامه داد: خستگی کادر درمان و حجم بالای بستری در بیمارستان ما را ملزم می‌کند تا شرایطی را فراهم کنیم که بار مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار تهران همچنین گفت: اقدامی که با همکاری وزارت بهداشت و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز شده، شرایطی را فراهم می‌کند تا حالت تهاجمی به چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشیم.

بندپی تهران اعلام کرد که از هم اقداماتی که می‌تواند کمک کند تا بار بیماری و مراجعات بیمارستانی کمتر شود، استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تهران در حال درمان هستند، پیشنهاد تعطیلی تهران مطرح شد تا بتوانیم بار مراجعات به بیمارستان‌ها کم کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: گلوگاه‌های اصلی چرخه کرونا در استان تهران از جمله مترو و حمل و نقل عمومی در صورت اجرای تعطیلی ۲ هفته‌ای باید از سوی آن‌ها ارزیابی شوند که چقدر بار بیماری کاهش پیدا می‌کند.

۱۶ گروه تلفیقی بر تعطیلی مشاغل از ساعت ۱۸ نظارت می‌کنند

استاندار تهران همچنین در پاسخ به این سوال که چگونه بر تعطیلی مشاغل از ساعت ۱۸ نظارت می‌شود، گفت: در جلسه امروز که با حضور فرمانداری تهران، شمیرانات و مسوولان وزارت صنعت، اتحادیه اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی برگزار شد، اعضای جلسه مقرر کردند ۱۶ اکیپ تلفیقی از ساعت ۱۷ در نقاط مختلف شهر بر اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا نظارت کنند.

محسنی بندپی ادامه داد: در کنار آن تقریبا ۱۰۰ اکیپ موتوری نیروی انتظامی، اقدام به تذکر و اخطار به متخلفان می‌کنند.
وی با یادآوری این که با متخلفان برخورد صورت می‌شود، گفت:عصر دیروز حدود ۴۵ درصد مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ این مصوبه را رعایت کردند و امشب اکیپ‌های نظارتی افزایش می‌یابند که مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت رعایت شود.
 براساس مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل غیرضروری از روز ۲۰ آبان از ساعت ۱۸ بعد از ظهر تعطیل و با تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد از ۲۰ آبان به مدت یک ماه (تا ۲۰ آذر) از ساعت ۱۸ محدودیت اعمال شود.

طبق این مصوبه همه مراکز شغلی به جز مراکز ضروری شامل مراکز درمانی داروخانه ها، مراکز آتش نشانی، امداد و نجات، آمبولانس ها، خدمات سرویس‌های عمومی آب و برق و تلفن و سوپری‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بقیه مشاغل تا صبح فردای هر روز تعطیل می‌شوند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران