سال گذشته کمتر از 400 هزار خودرو در تهران معاینه فنی برتر گرفتند
پدال نیوز- شهید زاده گفت: سال گذشته کمتر از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در تهران معاینه فنی برتر گرفتند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خبرنگاران جوان، حسین شهیدزاده مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اینکه آن زمان که گشایش اقتصادی بود و دولتها میتوانستند به تهران کمک کنند، اما این کار را نکردند، اظهار کرد: به جز 100 دستگاه اتوبوس و مینیبوسی که هفته گذشته از سوی شهرداری تهران به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد، چند سال است که اتوبوس دیگری به تهران اضافه نشده است.
وی با اشاره به اینکه قبلاً 82 و نیم درصد هزینه خرید اتوبوسها را دولت و 17 و نیم درصد را نیز شهرداریها پرداخت میکردند، اما مدتی است که به این شکل عمل نمیشود، اظهار کرد: اگر خودروهای شخصی به اندازه کافی سالم نباشند، آلودگی تولید میکنند و این آلودگی در شرایط موجود در افزایش تلفات ناشی از کرونا مؤثر است.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اینکه سال گذشته کمتر از 400 هزار دستگاه خودرو در تهران معاینه فنی برتر گرفتند که 90 درصد خودروهای تهران انژکتوری هستند و قاعدتاً همه آنها باید بتوانند معاینه فنی دریافت کنند، خاطرنشان کرد: وقتی انبوه خودروهای تهران موفق به اخذ معاینه فنی نمیشوند، این به معنای آن است که سیستم پالایش آنها درست کار نمیکند و آلودگی وارد شهر میکنند.
شهیدزاده با بیان اینکه سال گذشته تنها حدود یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کردند و انبوه خودروهایی که معاینه فنی خود را از این مراکز نگرفتند، احتمالاً به مراکزی در خارج از تهران مراجعه کردهاند که شرایط سهلگیرانهای دارند، تصریح کرد: از یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرویی که سال گذشته به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کردند، کمتر از 400 هزار دستگاه خودرو موفق به دریافت معاینه فنی برتر شدند.
وی با اشاره به اینکه قبلاً 82 و نیم درصد هزینه خرید اتوبوسها را دولت و 17 و نیم درصد را نیز شهرداریها پرداخت میکردند، اما مدتی است که به این شکل عمل نمیشود، اظهار کرد: اگر خودروهای شخصی به اندازه کافی سالم نباشند، آلودگی تولید میکنند و این آلودگی در شرایط موجود در افزایش تلفات ناشی از کرونا مؤثر است.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اینکه سال گذشته کمتر از 400 هزار دستگاه خودرو در تهران معاینه فنی برتر گرفتند که 90 درصد خودروهای تهران انژکتوری هستند و قاعدتاً همه آنها باید بتوانند معاینه فنی دریافت کنند، خاطرنشان کرد: وقتی انبوه خودروهای تهران موفق به اخذ معاینه فنی نمیشوند، این به معنای آن است که سیستم پالایش آنها درست کار نمیکند و آلودگی وارد شهر میکنند.
شهیدزاده با بیان اینکه سال گذشته تنها حدود یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کردند و انبوه خودروهایی که معاینه فنی خود را از این مراکز نگرفتند، احتمالاً به مراکزی در خارج از تهران مراجعه کردهاند که شرایط سهلگیرانهای دارند، تصریح کرد: از یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرویی که سال گذشته به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کردند، کمتر از 400 هزار دستگاه خودرو موفق به دریافت معاینه فنی برتر شدند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش