نتایج یک نظرسنجی در نیویورک نشان داد:
24 درصد از کارگران مترو و اتوبوسرانی به کرونا مبتلا شدند
پدال نیوز: نتایج یک نظرسنجی که در روز پنجشنبه منتشر شد، نشان داد که حدود یک چهارم از کارگران مترو و اتوبوسرانی نیویورک به ویروس کرونا مبتلا شدهاند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، ایلنا به نقل از لیبر استارت، دانشگاه نیویورک از ۶۵۰ عضو اتحادیه کارگران محلی نظرسنجی کرد که از این تعداد ۲۴ درصد از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر دادند.
این نظرسنجی نشان میدهد تعداد کارگرانی که به این ویروس دچار شدهاند، بیشتر از حد انتظار است.
«آندرو کوئومو» فرماندار نیویورک در ماه میاعلام کرد: جواب تست آنتیبادی۱۴ درصد از کارگران سیستم حمل و نقل شهری مثبت است.
هدف از این نظرسنجی؛ بررسی تاثیر ویروس کرونا بر زندگی کارگران مترو و اتوبوسرانی است. محققان پرسشهای این نظرسنجی را برای۳۰۰۰ نفر از کارگران حمل و نقل شهری ارسال کردند که از این تعداد ۶۴۵ نفر به پرسشها پاسخ دادند. ۹۰ درصد در این نظرسنجی گفتند: ما نگران این ویروس در محل کار خود هستیم. این ویروس مشکلات ما را بیشتر میکند و سلامتی ما را تحت تاثیر قرار میدهد.
حدود ۶۰ درصد از کارگران مترو و اتوبوسرانی در محل کار احساس نگرانی میکنند و ۱۵ درصد علائم افسردگی دارند. ۴ نفر از هر ۱۰ کارگر بیماری زمینهای دارند که این ویروس سلامت آنها تهدید میکند.
کارگران سیستم حمل و نقل شهری مثل پزشکان و پرستاران با اوجگیری کووید ۱۹ به کار خود ادامه میدهند. گزارشها نشان میدهد بیش از ۱۳۰ کارگر حمل و نقل شهری جان خود را از دست دادهاند و بیشتر از ۱۰۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شدهاند.
این نظرسنجی نشان میدهد تعداد کارگرانی که به این ویروس دچار شدهاند، بیشتر از حد انتظار است.
«آندرو کوئومو» فرماندار نیویورک در ماه میاعلام کرد: جواب تست آنتیبادی۱۴ درصد از کارگران سیستم حمل و نقل شهری مثبت است.
هدف از این نظرسنجی؛ بررسی تاثیر ویروس کرونا بر زندگی کارگران مترو و اتوبوسرانی است. محققان پرسشهای این نظرسنجی را برای۳۰۰۰ نفر از کارگران حمل و نقل شهری ارسال کردند که از این تعداد ۶۴۵ نفر به پرسشها پاسخ دادند. ۹۰ درصد در این نظرسنجی گفتند: ما نگران این ویروس در محل کار خود هستیم. این ویروس مشکلات ما را بیشتر میکند و سلامتی ما را تحت تاثیر قرار میدهد.
حدود ۶۰ درصد از کارگران مترو و اتوبوسرانی در محل کار احساس نگرانی میکنند و ۱۵ درصد علائم افسردگی دارند. ۴ نفر از هر ۱۰ کارگر بیماری زمینهای دارند که این ویروس سلامت آنها تهدید میکند.
کارگران سیستم حمل و نقل شهری مثل پزشکان و پرستاران با اوجگیری کووید ۱۹ به کار خود ادامه میدهند. گزارشها نشان میدهد بیش از ۱۳۰ کارگر حمل و نقل شهری جان خود را از دست دادهاند و بیشتر از ۱۰۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شدهاند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها