معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:
100 اتوبوس تا 13 آبان به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می شود
پدال نیوز- مناف هاشمی گفت: قرارداد خرید ۲۵۰ اتوبوس با ایران خودرو نهایی شده و تا ۱۳ آبان ماه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان عمومی تهران میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه قرارداد شهرداری با ایران خودرو برای تحویل 100 دستگاه اتوبوس نهایی و پرداختهای آن هم انجام شده است، گفت: تا قبل از میلاد پیامبر اسلام که مصادف با 13 آبان است، 100 دستگاه اتوبوس را طی مراسمی تحویل میگیریم و بقیه را هم در 2 سال آینده تحویل می دهند که در مجموع 250 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران افزوده میشود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: اتوبوسهایی که وارد چرخه حمل و نقل میشوند در خطوط پرجمعیت که مسافرین بیشتری دارند، استفاده خواهند شد.
وی افزود: از این طریق تلاش میکنیم تا در مسیرهایی که جمعیت بیشتری دارند، شرایطی فراهم کنیم که مردم فاصله اجتماعی را بهتر رعایت کنند و در نتیجه آسیبهای ناشی از کرونا هم کمتر شود.
وی با تاکید بر اینکه منتظر کمکهای دولت هستیم، اظهار کرد: اگر دولت هم به اندازه شهرداری در موضوع تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی ورود کند، قطعا ما هم میتوانیم قراردادهای بهتری ببندیم.
مناف هاشمی ادامه داد: در شرایط فعلی، چون شهرداری فقط از محل منابع خودش قرارداد میبندد، لذا تامین اعتبارش هم برای اتوبوس خیلی سنگین شده است.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه هزینهها به خاطر گرانی ارز خیلی بالا رفته است، اظهار کرد: امیدواریم دولت و مجلس هم شهرداری را کمک کنند.
وی با بیان اینکه اگر دولت 50 درصد هزینهها را بدهد، شهرداری خود بقیه آن را تامین میکند گفت: اگر چنین شود، میتوان سالانه 1000 دستگاه اتوبوس را در داخل تولید و خریداری کرد تا هم کارخانهها فعال شوند و هم مشکل کمبود اتوبوس حل شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: اتوبوسهایی که وارد چرخه حمل و نقل میشوند در خطوط پرجمعیت که مسافرین بیشتری دارند، استفاده خواهند شد.
وی افزود: از این طریق تلاش میکنیم تا در مسیرهایی که جمعیت بیشتری دارند، شرایطی فراهم کنیم که مردم فاصله اجتماعی را بهتر رعایت کنند و در نتیجه آسیبهای ناشی از کرونا هم کمتر شود.
وی با تاکید بر اینکه منتظر کمکهای دولت هستیم، اظهار کرد: اگر دولت هم به اندازه شهرداری در موضوع تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی ورود کند، قطعا ما هم میتوانیم قراردادهای بهتری ببندیم.
مناف هاشمی ادامه داد: در شرایط فعلی، چون شهرداری فقط از محل منابع خودش قرارداد میبندد، لذا تامین اعتبارش هم برای اتوبوس خیلی سنگین شده است.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه هزینهها به خاطر گرانی ارز خیلی بالا رفته است، اظهار کرد: امیدواریم دولت و مجلس هم شهرداری را کمک کنند.
وی با بیان اینکه اگر دولت 50 درصد هزینهها را بدهد، شهرداری خود بقیه آن را تامین میکند گفت: اگر چنین شود، میتوان سالانه 1000 دستگاه اتوبوس را در داخل تولید و خریداری کرد تا هم کارخانهها فعال شوند و هم مشکل کمبود اتوبوس حل شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها