وزیر راه و شهرسازی:
50 درصد پول عوارضیهای الکترونیکی برنگشت
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال عوارضی ۱۴ آزادراه دیگر الکترونیکی میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، محمد اسلامی با اشاره به دریافت عوارض آزادراهها به صورت الکترونیکی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزامات ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت راه و شهرسازی تمهیدات مضاعفی داشت تا اینکه تمام آزادراههای کشور برای دریافت عوارضی به سیستم الکترونیکی مجهز شوند.
وی ادامه داد: از اواخر سال 97 آزادراههای تهران-قم، تهران-قزوین و تهران-ساوه در محدوده پایتخت به سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند و این اقدام در آزادراهها انجام میشود.
وزیر راه و شهرسازی در حال حاضر در سه آزادراه تهران-شمال، ادامه همت و پردیس هنوز عوارض به صورت الکترونیکی اخذ نمیشود که البته دو آزادراه تهران – شمال و همت به سیستم دریافت عوارض الکترونیکی مجهز شدند و به زودی با هماهنگیهای حقوقی با سرمایهگذاران این آزادراهها دریافت عوارض الکترونیکی در این دو آزادراه به اجرا میرسد. آزادراه پردیس هم تا پایان سال امکان پرداخت عوارض الکترونیکی را خواهد داشت.
اسلامی با اشاره به تاخیر در پرداخت عوارضیها توسط مردم در گیتهای الکترونیکی گفت: پیش از این آزادراه همت – کرج و تهران – شمال هم عوارضی به صورت الکترونیکی دریافت میشود اما مردم کشورمان به این رفاه ارزشمند که باعث صرفهوجویی در زمان میشد کم توجهی کردند به همین دلیل این دو آزادراه به حالت دریافت نقدی عوارض برگشت.
وزیر راه و شهرازی گفت: 50 درصد از عوارضی های الکترونیکی هنوز پرداخت نشده است به همین دلیل با پلیس راه مذاکراتی شد که این جرائم از طریق قوبض راهنمایی و رانندگی وصول شود.
اسلامی با تاکید بر اینکه از مردم میخواهیم قدر این رفاه را بدانند، گفت: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم با انواع شیوههای پرداخت که طراحی شده تاخیر در پرداخت عوارض الکترونیکی نداشته باشیم.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعداد آزادراههایی که به گیت عوارض الکترونیک مجهز میشود تاکید کرد: شش آزادراه تا پایان سال به جمع آزادراههایی که به صورت الکترونیک عوارض دریافت میکنند اضافه میشود همچنین هشت آزادراه دیگر هم درحال تجهیز هستند. اگر بین مردم و سرمایهگذاران این آزادراه اعتماد ایجاد شود و مردم همکاری در پرداخت داشته باشند تا پایان سال 14 آزادراه الکترونیک خواهد شد.
وی ادامه داد: از اواخر سال 97 آزادراههای تهران-قم، تهران-قزوین و تهران-ساوه در محدوده پایتخت به سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند و این اقدام در آزادراهها انجام میشود.
وزیر راه و شهرسازی در حال حاضر در سه آزادراه تهران-شمال، ادامه همت و پردیس هنوز عوارض به صورت الکترونیکی اخذ نمیشود که البته دو آزادراه تهران – شمال و همت به سیستم دریافت عوارض الکترونیکی مجهز شدند و به زودی با هماهنگیهای حقوقی با سرمایهگذاران این آزادراهها دریافت عوارض الکترونیکی در این دو آزادراه به اجرا میرسد. آزادراه پردیس هم تا پایان سال امکان پرداخت عوارض الکترونیکی را خواهد داشت.
اسلامی با اشاره به تاخیر در پرداخت عوارضیها توسط مردم در گیتهای الکترونیکی گفت: پیش از این آزادراه همت – کرج و تهران – شمال هم عوارضی به صورت الکترونیکی دریافت میشود اما مردم کشورمان به این رفاه ارزشمند که باعث صرفهوجویی در زمان میشد کم توجهی کردند به همین دلیل این دو آزادراه به حالت دریافت نقدی عوارض برگشت.
وزیر راه و شهرازی گفت: 50 درصد از عوارضی های الکترونیکی هنوز پرداخت نشده است به همین دلیل با پلیس راه مذاکراتی شد که این جرائم از طریق قوبض راهنمایی و رانندگی وصول شود.
اسلامی با تاکید بر اینکه از مردم میخواهیم قدر این رفاه را بدانند، گفت: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم با انواع شیوههای پرداخت که طراحی شده تاخیر در پرداخت عوارض الکترونیکی نداشته باشیم.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعداد آزادراههایی که به گیت عوارض الکترونیک مجهز میشود تاکید کرد: شش آزادراه تا پایان سال به جمع آزادراههایی که به صورت الکترونیک عوارض دریافت میکنند اضافه میشود همچنین هشت آزادراه دیگر هم درحال تجهیز هستند. اگر بین مردم و سرمایهگذاران این آزادراه اعتماد ایجاد شود و مردم همکاری در پرداخت داشته باشند تا پایان سال 14 آزادراه الکترونیک خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها