کرونا مصرف سوخت در کشور را کاهش داد
پدال نیوز: رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت:با توجه به منع رفت و آمد در برخی از شهرها به دلیل شیوع کرونا، مصرف سوخت در کشور ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ صالحی رئیس کانون انجمن جایگاهداران سوخت ،درباره میزان فروش سوخت در جایگاههای سوخت کشور گفت:با توجه به تعطیلات اخیر در کشور و منع رفت و آمد در برخی از شهرها به دلیل شیوع کرونا، مصرف سوخت ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت ادامه داد:در حال حاضر میانگین مصرف بنزین در کشور عدد ۷۴ میلیون لیتر در روز را نشان میدهد.
او درباره میزان مصرف بنزین سوپر در کشور گفت:با توجه به اینکه بنزین سوپر لیتری ۳ هزار و ۵۰۰ به فروش می رسد مصرف آن در کشور کم است، از سال گذشته که سهمیه بندی بنزین اتفاق افتاد، مصرف سوخت هم کمتر شد.
صالحی با بیان اینکه در سال ۹۹ فروش بنزین سوپر در جایگاه های سوخت ۶۰ درصد کاهش داشته است،گفت: از زمان افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه بنزین سوپر، استقبال مردم از این سوخت کمتر شد است، به طوری که در اواخر سال ۹۸ مصرف بنزین سوپر ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد.
رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: متاسفانه جایگاههای سوخت در چندین سال گذشته بابت فروش بنزین ضرر کردهاند زیرا تبخیر بنزین بسیار بالا است و متاسفانه شرکتهای تابعه وزارت نفت آن را برای جایگاه داران سوخت جبران نمیکنند و با توجه به افزایش قیمت بنزین در سال گذشته و شیوع بیماری کرونا هیچگونه حق العملی برای جایگاه داران سوخت در نظر گرفته نشده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت ادامه داد:در حال حاضر میانگین مصرف بنزین در کشور عدد ۷۴ میلیون لیتر در روز را نشان میدهد.
او درباره میزان مصرف بنزین سوپر در کشور گفت:با توجه به اینکه بنزین سوپر لیتری ۳ هزار و ۵۰۰ به فروش می رسد مصرف آن در کشور کم است، از سال گذشته که سهمیه بندی بنزین اتفاق افتاد، مصرف سوخت هم کمتر شد.
صالحی با بیان اینکه در سال ۹۹ فروش بنزین سوپر در جایگاه های سوخت ۶۰ درصد کاهش داشته است،گفت: از زمان افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه بنزین سوپر، استقبال مردم از این سوخت کمتر شد است، به طوری که در اواخر سال ۹۸ مصرف بنزین سوپر ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد.
رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: متاسفانه جایگاههای سوخت در چندین سال گذشته بابت فروش بنزین ضرر کردهاند زیرا تبخیر بنزین بسیار بالا است و متاسفانه شرکتهای تابعه وزارت نفت آن را برای جایگاه داران سوخت جبران نمیکنند و با توجه به افزایش قیمت بنزین در سال گذشته و شیوع بیماری کرونا هیچگونه حق العملی برای جایگاه داران سوخت در نظر گرفته نشده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها