بخش خصوصی باید حقوق رانندگان را بپردازد/
دولت کمک نکند، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار فروپاشی میشود
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: بخش خصوصی باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوسها را که هزینههای آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، محمود ترفع با تأکید بر کاهش بیسابقه درآمدها و افزایش روزافزون هزینههای این شرکت، گفت: اگر با زحمت، امسال را نیز پشت سر بگذاریم و به پایان ببریم، حتماً در سال ۱۴۰۰، استمرار خدماترسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار مشکل اساسی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران دارای دو بخش عمومی و خصوصی است، ادامه داد: در حال حاضر، بخش عمومی با تمام ظرفیت و به صورت شبانهروزی کار میکند، اما بخش خصوصی که باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوسها را که هزینههای آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد، اما در مقابل، مسافری جابهجا نکرده و درآمدی کسب نکند، ادامه فعالیت با این شرایط برایش مقرون به صرفه نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با حمایت شهردار تهران انجام شده و پیشپرداخت خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس که قرارداد آن چندی قبل منعقد گردیده نیز واریز شده است. تا کمتر از یک ماه آینده، اولین بخش این قرارداد وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت میشود و تا ۵ ماه آینده و پایان سال نیز کل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس خریداری شده به ناوگان اضافه خواهند شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: اگر دولت کماکان سهم خود را پرداخت نکرده و به مدیریت شهری کمک نکند، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار فروپاشی میشود.
وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران دارای دو بخش عمومی و خصوصی است، ادامه داد: در حال حاضر، بخش عمومی با تمام ظرفیت و به صورت شبانهروزی کار میکند، اما بخش خصوصی که باید خودش اتوبوس بخرد، عملیات پشتیبانی و نگهداری اتوبوسها را که هزینههای آن به شدت سنگین شده است، پرداخت کند و حقوق رانندگان را بپردازد، اما در مقابل، مسافری جابهجا نکرده و درآمدی کسب نکند، ادامه فعالیت با این شرایط برایش مقرون به صرفه نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با حمایت شهردار تهران انجام شده و پیشپرداخت خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس که قرارداد آن چندی قبل منعقد گردیده نیز واریز شده است. تا کمتر از یک ماه آینده، اولین بخش این قرارداد وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت میشود و تا ۵ ماه آینده و پایان سال نیز کل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینیبوس خریداری شده به ناوگان اضافه خواهند شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: اگر دولت کماکان سهم خود را پرداخت نکرده و به مدیریت شهری کمک نکند، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دچار فروپاشی میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها