اتوبوسهای نو آبان ماه وارد ناوگان تهران میشوند
پدال نیوز- نخستین گروه اتوبوس و مینیبوس از قرارداد ۲۵۰ دستگاهی شهرداری تهران با شرکت ایران خودرو، از ۲۴ روز دیگر وارد ناوگان حملونقل عمومی پایتخت میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از همشهری آنلاین ، سید مناف هاشمی، معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به قرارداد 120 دستگاه اتوبوس و 130 دستگاه مینیبوس با شرکت ایران خودرو، گفت: پیش پرداخت این 250 دستگاه اتوبوس و مینیبوس، هفته گذشته به حساب شرکت ایران خودرو واریز شد.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران، تحویل گروه نخست این 250 دستگاه را از 24 روز آینده اعلام کرد و افزود: طبق این قرارداد، یک ماه پس از واریز نخستین پیشپرداخت باید گروه اول اتوبوس و مینیبوسها به شهرداری تحویل داده شود. مبلغ قرارداد 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برابر با 400 میلیارد تومان است.
از مجموع 250 دستگاه اتوبوس و مینیبوس، 100 دستگاه اتوبوس دیزل با استاندارد یورو4 و مجهز به فیلتر دوده، 20 دستگاه اتوبوس گازسوز با استاندارد یورو 6 و 130 دستگاه مینیبوس است. طبق این قرارداد ماه اول 22 دستگاه، ماه دوم 48 و ماه سوم و چهارم 70 دستگاه و در ماه آخر 40 به شهرداری تهران تحویل خواهد شد.
مناف هاشمی همچنین با تاکید بر گشایش و بهرهبرداری 12 ایستگاه مترو در شش ماهه دوم امسال، گفت: نخستین ایستگاه مترو (برج میلاد) در برنامه امسال، قرار بود مهر افتتاح شود که به علت نبود پلههای برقی، بهرهبرداری از آن به تعویق افتاد. پلههای برقی وارداتی هستند و همین سبب شد که حدود 20 روز مشکلات گمرکی ایجاد شود اما درحال حاضر این مشکل رفع شده است.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری تهران، تحویل گروه نخست این 250 دستگاه را از 24 روز آینده اعلام کرد و افزود: طبق این قرارداد، یک ماه پس از واریز نخستین پیشپرداخت باید گروه اول اتوبوس و مینیبوسها به شهرداری تحویل داده شود. مبلغ قرارداد 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برابر با 400 میلیارد تومان است.
از مجموع 250 دستگاه اتوبوس و مینیبوس، 100 دستگاه اتوبوس دیزل با استاندارد یورو4 و مجهز به فیلتر دوده، 20 دستگاه اتوبوس گازسوز با استاندارد یورو 6 و 130 دستگاه مینیبوس است. طبق این قرارداد ماه اول 22 دستگاه، ماه دوم 48 و ماه سوم و چهارم 70 دستگاه و در ماه آخر 40 به شهرداری تهران تحویل خواهد شد.
مناف هاشمی همچنین با تاکید بر گشایش و بهرهبرداری 12 ایستگاه مترو در شش ماهه دوم امسال، گفت: نخستین ایستگاه مترو (برج میلاد) در برنامه امسال، قرار بود مهر افتتاح شود که به علت نبود پلههای برقی، بهرهبرداری از آن به تعویق افتاد. پلههای برقی وارداتی هستند و همین سبب شد که حدود 20 روز مشکلات گمرکی ایجاد شود اما درحال حاضر این مشکل رفع شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها