کد خبر:
۱۳۱۵۹۷ ۱۴:۰۶
۱۳۹۹/۰۷/۲۵
حذف دارندگان تراکتور از سیستم قرعه کشی خودرو!
پدال نیوز: برخی افراد که پلاک فعال سواری نداشتند و برخی پلاک موتورسیکلت، تراکتور، اتوبوس، کامیون و ... داشتند از سیستم ثبت نام خودرو حذف شدند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، از زمانی که خودروسازان شروع به برگزاری قرعه کشی برای فروش انواع خودرو کردند، مشکلات زیادی به وجود آمد. داشتن پلاک فعال که یکی از شروط اصلی برای ثبت نام خودروست باعث بروز مشکلات زیادی برای خریداران شد.
برخی که پلاک فعال نداشتن به دلیل عدم جداسازی یارانه، به عنوان پلاک فعال شناخته شدند و از این مراحل قرعه کشی حذف شدند. در کنار آن برخی افراد که پلاک فعال سواری نداشتند و برخی پلاک موتورسیکلت، تراکتور، اتوبوس، کامیون و ... داشتند از سیستم ثبت نام خودرو حذف شدند که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای آنها شد.
یکی از خریداران خودرو، با بیان اینکه امکان ثبت نام برای وی مقدور نیست، گفت: در شهرستان زندگی می کنم و به دلیل گرانی خودرو نمی توانستم در بازار آزاد خودرو خرید کنم و از این رو برای ثبت نام خودرو به سایت خودروسازان مراجعه کردم.
او بیان کرد: زمانی که به سایت خودروسازان مراجعه کردم، امکان ثبت نام برایم وجود نداشت چرا که سیستم پلاک تراکتور مرا پلاک فعال خواند و از این رو دیگر نتوانستم برای ثبت نام مراجعه کنم. برای پیگیری این موضوع به سراغ مسئولان رفتیم.
رضا شیوا رئیس شورای رقابت، با تاکید بر اینکه خودروسازان به هیچ اجازه ندارن افرادی که پلاک فعال سواری ندارند را از سیستم حذف کنند، گفت: شرایط ثبت نام به پلاک فعال سواری بر می گردد و به هیچ عنوان پلاک اتوبوس، تراکتور و... جزو پلاک فعال به شمار نمی رود.
این مقام مسئول تشریح کرد: اگر خودروسازان در این خصوص کوتاهی کنند، مردم حتما باید به ما نامه بزنند و ما به این موضوع رسیدگی می کنیم. این موضوع به خودروسازان تذکر داده شده است و هم اکنون نیز تذکر مجدد خواهیم داد.
انتهای پیام/
برخی که پلاک فعال نداشتن به دلیل عدم جداسازی یارانه، به عنوان پلاک فعال شناخته شدند و از این مراحل قرعه کشی حذف شدند. در کنار آن برخی افراد که پلاک فعال سواری نداشتند و برخی پلاک موتورسیکلت، تراکتور، اتوبوس، کامیون و ... داشتند از سیستم ثبت نام خودرو حذف شدند که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای آنها شد.
یکی از خریداران خودرو، با بیان اینکه امکان ثبت نام برای وی مقدور نیست، گفت: در شهرستان زندگی می کنم و به دلیل گرانی خودرو نمی توانستم در بازار آزاد خودرو خرید کنم و از این رو برای ثبت نام خودرو به سایت خودروسازان مراجعه کردم.
او بیان کرد: زمانی که به سایت خودروسازان مراجعه کردم، امکان ثبت نام برایم وجود نداشت چرا که سیستم پلاک تراکتور مرا پلاک فعال خواند و از این رو دیگر نتوانستم برای ثبت نام مراجعه کنم. برای پیگیری این موضوع به سراغ مسئولان رفتیم.
رضا شیوا رئیس شورای رقابت، با تاکید بر اینکه خودروسازان به هیچ اجازه ندارن افرادی که پلاک فعال سواری ندارند را از سیستم حذف کنند، گفت: شرایط ثبت نام به پلاک فعال سواری بر می گردد و به هیچ عنوان پلاک اتوبوس، تراکتور و... جزو پلاک فعال به شمار نمی رود.
این مقام مسئول تشریح کرد: اگر خودروسازان در این خصوص کوتاهی کنند، مردم حتما باید به ما نامه بزنند و ما به این موضوع رسیدگی می کنیم. این موضوع به خودروسازان تذکر داده شده است و هم اکنون نیز تذکر مجدد خواهیم داد.
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها