دولت سهم یک سومی خود را از کرایه اتوبوس بپردازد
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در حال حاضر ۳۵۰۰ دستگاه از اتوبوسهای شرکت واحد فرسوده هستند و این آمار فرسودگی روز به روز بیشتر میشود، گفت: از سال ۱۳۸۹ با وجود مصوبات مربوطه، دولت هیچ کمکی در زمینه تأمین اتوبوس نو و نوسازی ناوگان برای شهر تهران انجام نداده و ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس خطوط تندرو نیز با بضاعت شهرداری تهران خریداری شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، محمود ترفع با اعلام اینکه یک سوم کرایه حمل و نقل عمومی توسط شهروندان، یک سوم توسط شهرداری تهران و یک سوم آن نیز باید توسط دولت تأمین شود، افزود: این در شرایطی است که دولت بیش از ۱۰ سال است که به جز یکی دو مرتبه که ارقام کوچکی در سنوات گذشته پرداخته، سهم یک سومی خود را پرداخت نکرده است.
وی با اشاره به اینکه با وجود این، شهرداری تهران پایِ کار ناوگان اتوبوسرانی ایستاده است و با افزایش بودجه شرکت، کل سهم دولت و بخشی از سهم مردم را نیز بر عهده گرفته است، اظهار کرد: اِعمال تحریمهای ظالمانه بر واردات و قیمت قطعات اتوبوس و هزینههای پشتیبانی تعمیرات و نگهداری به شدت تأثیر گذاشته و افزایش پی در پی نرخ ارز، باعث ازدیاد پیاپی قیمت قطعات و هزینههای پشتیبانی شده است.
بنا براعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ وی با تأکید بر اینکه علاوه بر محدودیتهای ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان، در حال مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا نیز هستیم، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا، آمار خدماترسانی اتوبوسرانی را از یک میلیون و ۸۰۰ هزار جابهجایی روزانه به ۷۰۰ هزار جابهجایی روزانه کاهش داده است و شرکت واحد به طور اعم و شرکتهای خصوصی اتوبوسرانی به طور اخص متحمل ضرر و زیان بسیاری شدهاند، چنانچه حتی هزینههای روزمره آنها نیز تأمین نمیشود و این شرکتها به اصطلاح با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتهاند.
وی با اشاره به اینکه با وجود این، شهرداری تهران پایِ کار ناوگان اتوبوسرانی ایستاده است و با افزایش بودجه شرکت، کل سهم دولت و بخشی از سهم مردم را نیز بر عهده گرفته است، اظهار کرد: اِعمال تحریمهای ظالمانه بر واردات و قیمت قطعات اتوبوس و هزینههای پشتیبانی تعمیرات و نگهداری به شدت تأثیر گذاشته و افزایش پی در پی نرخ ارز، باعث ازدیاد پیاپی قیمت قطعات و هزینههای پشتیبانی شده است.
بنا براعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ وی با تأکید بر اینکه علاوه بر محدودیتهای ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان، در حال مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا نیز هستیم، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا، آمار خدماترسانی اتوبوسرانی را از یک میلیون و ۸۰۰ هزار جابهجایی روزانه به ۷۰۰ هزار جابهجایی روزانه کاهش داده است و شرکت واحد به طور اعم و شرکتهای خصوصی اتوبوسرانی به طور اخص متحمل ضرر و زیان بسیاری شدهاند، چنانچه حتی هزینههای روزمره آنها نیز تأمین نمیشود و این شرکتها به اصطلاح با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتهاند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها