سه محصول جدید سایپا به بازار می آید
پدال نیوز: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امسال سه محصول جدید را به بازار عرضه خواهیم کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز ، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امسال سه محصول جدید را به بازار عرضه خواهیم کرد.
سعید مدنی در حاشیه مراسم اهدای جایزه اصالت قطعه در جمع خبرنگاران افزود: خودرو جدیدH330 در شرکت پارس خودرو وH230 در شرکت اصلی سایپا تولید می شود و خودرو ۲۳۲ در نیمه دوم امسال بر روی پلتفرم X200 و با طراحی ایرانی به بازار عرضه خواهد شد.
وی اضافه کرد : خودرو ۲۳۲ جزو خودروهای بسیار زیبا خواهد بود و با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.
مدنی درباره همکاری با خودروسازان چینی گفت: انچه که با عنوان خودروهای چینی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد به طور عمده وارداتی است و شرکت های خودروساز اگر بخواهند با شرکت های چینی کار کنند سراغ خودروسازان معتبر چینی خواهند رفت زیرا از میان ۱۲۰ خودروساز چینی ، خودروسازان خوبی هم وجود دارد که باید گزینش شود.
وی افزود: خودروهای چینی تا آزمایش و امتحان خود را از نظر کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش و کیفیت قطعات پس ندهند ، خودروسازان داخلی در سطح وسیع با آنها همکاری نخواهند کرد و این جزو شرایطی است که خودروسازان داخلی باید برای خودروسازان چینی بگذارند تا خودروهای چینی با کیفیت بسیار خوب عرضه شود و رضایت مشریان را جلب کند.
مدنی گفت: پیش بینی ما همکاری ۵ درصدی برای آزمایش خودرهای چینی است و ما باید از فضای رقابتی که چین در تولید خودرو با دیگر کشورها ایجاد کرده است ، استفاده کنیم.
وی افزود: در قراردادها و هم در انتخاب همکاران چینی دقت نظر داشته باشیم و اگر محصولات چینی رضایت بخش بود همکاری ها را ادامه خواهیم داد.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد قطعات یدکی مصرفی، تولید داخل کشور است در حالی که پیش از این ۲۰ درصد بود و البته بسیاری از قطعات ساخت داخل هم
از نظر کیفیت با مشابه خارجی برابری می کند و بخشی از قطعات ساخت داخل، صادر می شود.
مدنی افزود: امسال پیش بینی صادرات ما دو برابر سال گذشته و چهار برابر سال پیش از آن و عمده محصولات صادراتی ما مدل های مختلف تیبا و پراید است و در حال برنامه ریزی برای افزایش صادرات تندر سایپا و پارس خودرو نیز هستیم.
وی گفت : بازارهای صادراتی ما تغییر کرده است و علاوه بر بازارهای صادراتی سنتی، بازارهای جدید را برای صادرات محصول خود اضافه خواهیم کرد.
مدنی افزود : در دو هفته آخر فروردین ۲۴ هزار خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید کردیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشت و تلاش می کنیم امسال ۵۸۰ هزار دستگاه خودرو تولید کنیم که در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش خواهد داشت.
سعید مدنی در حاشیه مراسم اهدای جایزه اصالت قطعه در جمع خبرنگاران افزود: خودرو جدیدH330 در شرکت پارس خودرو وH230 در شرکت اصلی سایپا تولید می شود و خودرو ۲۳۲ در نیمه دوم امسال بر روی پلتفرم X200 و با طراحی ایرانی به بازار عرضه خواهد شد.
وی اضافه کرد : خودرو ۲۳۲ جزو خودروهای بسیار زیبا خواهد بود و با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.
مدنی درباره همکاری با خودروسازان چینی گفت: انچه که با عنوان خودروهای چینی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد به طور عمده وارداتی است و شرکت های خودروساز اگر بخواهند با شرکت های چینی کار کنند سراغ خودروسازان معتبر چینی خواهند رفت زیرا از میان ۱۲۰ خودروساز چینی ، خودروسازان خوبی هم وجود دارد که باید گزینش شود.
وی افزود: خودروهای چینی تا آزمایش و امتحان خود را از نظر کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش و کیفیت قطعات پس ندهند ، خودروسازان داخلی در سطح وسیع با آنها همکاری نخواهند کرد و این جزو شرایطی است که خودروسازان داخلی باید برای خودروسازان چینی بگذارند تا خودروهای چینی با کیفیت بسیار خوب عرضه شود و رضایت مشریان را جلب کند.
مدنی گفت: پیش بینی ما همکاری ۵ درصدی برای آزمایش خودرهای چینی است و ما باید از فضای رقابتی که چین در تولید خودرو با دیگر کشورها ایجاد کرده است ، استفاده کنیم.
وی افزود: در قراردادها و هم در انتخاب همکاران چینی دقت نظر داشته باشیم و اگر محصولات چینی رضایت بخش بود همکاری ها را ادامه خواهیم داد.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد قطعات یدکی مصرفی، تولید داخل کشور است در حالی که پیش از این ۲۰ درصد بود و البته بسیاری از قطعات ساخت داخل هم
از نظر کیفیت با مشابه خارجی برابری می کند و بخشی از قطعات ساخت داخل، صادر می شود.
مدنی افزود: امسال پیش بینی صادرات ما دو برابر سال گذشته و چهار برابر سال پیش از آن و عمده محصولات صادراتی ما مدل های مختلف تیبا و پراید است و در حال برنامه ریزی برای افزایش صادرات تندر سایپا و پارس خودرو نیز هستیم.
وی گفت : بازارهای صادراتی ما تغییر کرده است و علاوه بر بازارهای صادراتی سنتی، بازارهای جدید را برای صادرات محصول خود اضافه خواهیم کرد.
مدنی افزود : در دو هفته آخر فروردین ۲۴ هزار خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید کردیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشت و تلاش می کنیم امسال ۵۸۰ هزار دستگاه خودرو تولید کنیم که در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش خواهد داشت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها