نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی:
رزمحسینی مدیری «جهادی» است
پدال نیوز: نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس با اشاره به اینکه رزمحسینی مدیری «جهادی» است، گفت: نظر من در مورد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت کاملا مثبت است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ «علی آذری»، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهور اظهار کرد: یکی از طرحهای ارزشمندی که رزمحسینی برای توسعه اقتصادی استان خراسان رضوی اجرایی کرد، طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بود.
او ادامه داد: در این طرح کاربردی از ظرفیت همه ارگانها مانند قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه در سطح ملی و در استانی هم روسای دادگستریها، دادستانها، نمایندگان مجلس، فرمانداران و ائمه جمعه استفاده میشد و هدف آن، عارضهیابی مشکلات اقتصادی، انعطافپذیری و تسهیلکردن شرایط در راستای توسعه صنعت و آبادانی مناطق هدف، بود.
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی به سایر اقدامات مثبت انجام شده توسط وزیر پیشنهادی صمت در زمان تصدی استانداری خراسان رضوی پرداخت و تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات خوبی که رزمحسینی در این استان انجام داد، این بود که از ظرفیت سرمایهگذاران به نام معینهای اقتصادی استفاده کرد و هر یک از سرمایهگذاران به عنوان معین اقتصادی در شهرستانها تعریف شدند تا مسئولیت توانمندسازی مردم را، برعهده بگیرند.
آذری با تاکید بر اینکه رزمحسینی مدیری «جهادی» است، افزود: رزمحسینی کاملا در صحنه حاضر است و فعالیت شبانهروزی دارد و به نظر من، یکی از گزینههای ارزشمندی است که معرفی شده و انشاءالله فکر میکنم، رای قاطع نمایندگان را هم اخذ کند.
او با بیان اینکه نظر من در مورد آقای رزمحسینی کاملا مثبت است، خاطرنشان کرد: من فکر میکنم، اگر اکثر دوستان از توانمندی و ظرفیتهای رزمحسینی مطلع شوند، فضای مثبت و خوبی در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی صمت، شاهد خواهیم بود.
او ادامه داد: در این طرح کاربردی از ظرفیت همه ارگانها مانند قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه در سطح ملی و در استانی هم روسای دادگستریها، دادستانها، نمایندگان مجلس، فرمانداران و ائمه جمعه استفاده میشد و هدف آن، عارضهیابی مشکلات اقتصادی، انعطافپذیری و تسهیلکردن شرایط در راستای توسعه صنعت و آبادانی مناطق هدف، بود.
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی به سایر اقدامات مثبت انجام شده توسط وزیر پیشنهادی صمت در زمان تصدی استانداری خراسان رضوی پرداخت و تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات خوبی که رزمحسینی در این استان انجام داد، این بود که از ظرفیت سرمایهگذاران به نام معینهای اقتصادی استفاده کرد و هر یک از سرمایهگذاران به عنوان معین اقتصادی در شهرستانها تعریف شدند تا مسئولیت توانمندسازی مردم را، برعهده بگیرند.
آذری با تاکید بر اینکه رزمحسینی مدیری «جهادی» است، افزود: رزمحسینی کاملا در صحنه حاضر است و فعالیت شبانهروزی دارد و به نظر من، یکی از گزینههای ارزشمندی است که معرفی شده و انشاءالله فکر میکنم، رای قاطع نمایندگان را هم اخذ کند.
او با بیان اینکه نظر من در مورد آقای رزمحسینی کاملا مثبت است، خاطرنشان کرد: من فکر میکنم، اگر اکثر دوستان از توانمندی و ظرفیتهای رزمحسینی مطلع شوند، فضای مثبت و خوبی در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی صمت، شاهد خواهیم بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش