رئیس کانون انجمنهای صنفی جایگاهداران:
مصرف بنزین به بعد از سهمیه بندی و قبل از کرونا بازگشت
پدال نیوز- رئیس کانون انجمنهای صنفی جایگاهداران گفت: مصرف بنزین در بعضی از روزهای فروردین ماه به ۲۲ میلیون لیتر هم رسید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، همایون صالحی درباره میزان تغییرات مصرف بنزین در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: قبل از آبانماه و پیش از اعمال سهمیهبندی در سال 98 روزانه بیش از 98 میلیون لیتر بنزین مصرف میکردیم بعد از سهمیهبندی از آذرماه به بعد با 30 درصد کاهش مواجه شدیم. زیرا با سهمیهبندی تقاضا و مصرف مردم پایین آمد. البته سیانجی هم توسعه داده شد که میزانی از تقاضای سوخت به آن سمت رفت.
وی افزود: پس از اسفنده ماه با شیوع کرونا و اعمال محدودیت و پروتکلهای بهداشتی، 60 درصد کاهش فروش پیدا کردیم. به عبارت دیگر بعد از سهمیهبندی از 98 میلیون لیتر مصرف روزانه، به 75 میلیون لیتر رسیدیم و در اسفندماه میزان مصرف به 42 میلیون لیتر در روز کاهش یافت. در برخی روزهای فروردین و جدیتر شدن پروتکلها مصرف پایینتر آمد، به طوری که بعضی از روزهای فروردین ماه میزان فروش به 22 میلیون لیتر هم رسید.
رئیس کانون انجمنهای صنفی جایگاهداران در ادامه گفت: پس از اردیبهشت که مسیرها باز شد و اعلام شد که مردم میتوانند به کسب و کار خود برگردند دوباره مصرف افزایش پیدا کرد، میانگین مصرف روزهای اخیر به 75 میلیون لیتر رسیده است، نسبت به 6 ماهه نخست سال قبل 25 میلیون لیتر کاهش مصرف داشتیم.
وی یادآور شد: اکنون میزان مصرف به همان میزان بعد از سهمیهبندی و قبل از کرونا رسیده است، البته در برخی بازههای زمانی که به خاطر کرونا اعمال محدودیتها اعلام میشود و باز هم مصرف پایین میآید.
صالحی آخرین رقم مصرف سیانجی را نیز 25 میلیون متر مکعب در روز اعلام کرد.
وی افزود: پس از اسفنده ماه با شیوع کرونا و اعمال محدودیت و پروتکلهای بهداشتی، 60 درصد کاهش فروش پیدا کردیم. به عبارت دیگر بعد از سهمیهبندی از 98 میلیون لیتر مصرف روزانه، به 75 میلیون لیتر رسیدیم و در اسفندماه میزان مصرف به 42 میلیون لیتر در روز کاهش یافت. در برخی روزهای فروردین و جدیتر شدن پروتکلها مصرف پایینتر آمد، به طوری که بعضی از روزهای فروردین ماه میزان فروش به 22 میلیون لیتر هم رسید.
رئیس کانون انجمنهای صنفی جایگاهداران در ادامه گفت: پس از اردیبهشت که مسیرها باز شد و اعلام شد که مردم میتوانند به کسب و کار خود برگردند دوباره مصرف افزایش پیدا کرد، میانگین مصرف روزهای اخیر به 75 میلیون لیتر رسیده است، نسبت به 6 ماهه نخست سال قبل 25 میلیون لیتر کاهش مصرف داشتیم.
وی یادآور شد: اکنون میزان مصرف به همان میزان بعد از سهمیهبندی و قبل از کرونا رسیده است، البته در برخی بازههای زمانی که به خاطر کرونا اعمال محدودیتها اعلام میشود و باز هم مصرف پایین میآید.
صالحی آخرین رقم مصرف سیانجی را نیز 25 میلیون متر مکعب در روز اعلام کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها