کد خبر:
۱۳۰۴۷۵ ۱۲:۲۱
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
افزایش واردات خودرو عربستان
پدال نیوز: واردات خودروی عربستان سعودی در ۲۰۱۹ بیش از ۳۰ درصد افزایش داشت و به ۶۲۸۱۳۵ خودرو به ارزش ۴۵ میلیارد ریال رسید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سازمان بنادر عمومی عربستان موقتاً واردات از 16 شرکت خودروسازی را بخاطر عدم تبعیت از برنامه عرضه آنها و عدم پیروی از استانداردهای جدید سوخت ممنوع کرده است.
هدف عربستان کاهش مصرف بنزین و تشویق به صرفه جویی و افزایش بهرهوری خودروهای سبک است. دستورات ارائه شده در مورد استاندارد خودروها مستلزم آن است که تمام خودروهای سواری جدید و قدیمی و کامیون های سبک چه وارداتی باشند و یا ساخت داخل، از استانداردهای جدید سوخت تبعیت کنند. این قانون تا پایان دسامبر 2025 اجرایی می شود. از مرکز تعیین کارآمدی سوخت عربستان و سایر موسسات این کشور از جمله سازمان استاندارد، سازمان گمرک و وزارت بازرگانی و صنعت این کشور خواسته شده بر اجرای این استانداردها نظارت داشته باشند.
هدف از این اقدامات، متعهد کردن تولیدکنندگان خودروهای سبک به فروش خودروهایشان در عربستان و پیروی از استاندارد های سوخت این کشور است. منفعت اجرای این استانداردها برای تولید کنندگان خودرو این است که تشویق می شوند فناوریهای به روز در مورد کارآمدی خودروهایشان معرفی و از عرضه فناوریهای بی کیفیت به داخل بازار عربستان جلوگیری کنند. با اجرای این استانداردها 4 درصد به صورت سالانه در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.
شرکتهای عربستان مذاکره برای تشکیل یک گروه پتروشیمی 11 میلیارد دلاری را آغاز میکنند
واردات خودروی عربستان سعودی در 2019 بیش از 30 درصد افزایش داشت و به 628135 خودرو به ارزش 45 میلیارد ریال رسید. این رقم در 2018 برابر با 482948 خودرو به ارزش 37 میلیارد ریال بود.
واردات خودرو به عربستان در 2018 به پایینترین رقم در 14 سال گذشته رسید و سومین سال پیاپی بود که صنعت خودروی عربستان شاهد کاهش واردات بود.
منبع: تسنیم
هدف عربستان کاهش مصرف بنزین و تشویق به صرفه جویی و افزایش بهرهوری خودروهای سبک است. دستورات ارائه شده در مورد استاندارد خودروها مستلزم آن است که تمام خودروهای سواری جدید و قدیمی و کامیون های سبک چه وارداتی باشند و یا ساخت داخل، از استانداردهای جدید سوخت تبعیت کنند. این قانون تا پایان دسامبر 2025 اجرایی می شود. از مرکز تعیین کارآمدی سوخت عربستان و سایر موسسات این کشور از جمله سازمان استاندارد، سازمان گمرک و وزارت بازرگانی و صنعت این کشور خواسته شده بر اجرای این استانداردها نظارت داشته باشند.
هدف از این اقدامات، متعهد کردن تولیدکنندگان خودروهای سبک به فروش خودروهایشان در عربستان و پیروی از استاندارد های سوخت این کشور است. منفعت اجرای این استانداردها برای تولید کنندگان خودرو این است که تشویق می شوند فناوریهای به روز در مورد کارآمدی خودروهایشان معرفی و از عرضه فناوریهای بی کیفیت به داخل بازار عربستان جلوگیری کنند. با اجرای این استانداردها 4 درصد به صورت سالانه در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.
شرکتهای عربستان مذاکره برای تشکیل یک گروه پتروشیمی 11 میلیارد دلاری را آغاز میکنند
واردات خودروی عربستان سعودی در 2019 بیش از 30 درصد افزایش داشت و به 628135 خودرو به ارزش 45 میلیارد ریال رسید. این رقم در 2018 برابر با 482948 خودرو به ارزش 37 میلیارد ریال بود.
واردات خودرو به عربستان در 2018 به پایینترین رقم در 14 سال گذشته رسید و سومین سال پیاپی بود که صنعت خودروی عربستان شاهد کاهش واردات بود.
منبع: تسنیم
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها