مدیرکل مسافری سازمان راهداری خبر داد:
پرداخت 70 درصد وام کرونایی رانندگان بین شهری +جزییات
پدال نیوز- مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای از پرداخت حدود ۷۰ درصد تسهیلات کرونایی به رانندگان بینشهری خبر داد و گفت: گرچه قدری طولانی شد اما امیدواریم هر چه سریعتر بقیه رانندگان هم بتوانند آن را دریافت کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، ستاد مقابله با کرونا در خرداد ماه تسهیلاتی برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل تصویب کرد. سازمان راهداری و حملونقل جادهای اعلام کرد که حدود 700 میلیارد تومان تسهیلات برای بیش از 113 هزار راننده اتوبوس، مینیبوس و تاکسیهای پلاک عمومی بینشهری در نظر گرفته شده است که با سود 12 درصد و با بازپرداخت 24 ماهه و تنفس چهار ماهه در نظر گرفته شده و قرار بود تا تیر ماه به آنها پرداخت شود و اقساط حدود 280 هزار تومانی آن نیز از مهر ماه امسال از رانندگان دریافت شود.
اما به نظر میرسد با وجود گذر زمان هنوز این تسهیلات شش میلیون تومانی کرونایی کامل پرداخت نشده است. داریوش باقر جوان –مدیرکل حمل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای – در این باره به ایسنا گفت: بالاخره پس پیگیریهای صورت گرفته مشکل رانندگان بین شهری در بانکها از جهت وثایق و تضامین حل شد و در حال حاضر حدود 70 هزار راننده توانستهاند تسهیلات خود را دریافت کنند.
وی افزود: از بین 113 هزار 51 نفر راننده، همه مشمول دریافت آن را به دلایل مختلفی مانند داشتن بدهیهای بانکی و غیره نداشتند و حدود 100 هزار نفر واجد شرایط شدند که تا کنون حدود 70 درصد توانستهاند این تسهیلات بانکی را دریافت کنند.
مدیرکل حمل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای اظهار کرد: گرچه چرداخت این تسهیلات به رانندگان خودروهای پلاک عمومی بینشهری بسیار طولانی شد و عملا از زمان قابل استفاده برای این وام گذشت اما امیدواریم هر چه سریعتر بقیه رانندگان هم بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.
اما به نظر میرسد با وجود گذر زمان هنوز این تسهیلات شش میلیون تومانی کرونایی کامل پرداخت نشده است. داریوش باقر جوان –مدیرکل حمل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای – در این باره به ایسنا گفت: بالاخره پس پیگیریهای صورت گرفته مشکل رانندگان بین شهری در بانکها از جهت وثایق و تضامین حل شد و در حال حاضر حدود 70 هزار راننده توانستهاند تسهیلات خود را دریافت کنند.
وی افزود: از بین 113 هزار 51 نفر راننده، همه مشمول دریافت آن را به دلایل مختلفی مانند داشتن بدهیهای بانکی و غیره نداشتند و حدود 100 هزار نفر واجد شرایط شدند که تا کنون حدود 70 درصد توانستهاند این تسهیلات بانکی را دریافت کنند.
مدیرکل حمل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای اظهار کرد: گرچه چرداخت این تسهیلات به رانندگان خودروهای پلاک عمومی بینشهری بسیار طولانی شد و عملا از زمان قابل استفاده برای این وام گذشت اما امیدواریم هر چه سریعتر بقیه رانندگان هم بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها