حاجی دلیگانی:
اختصاص 30 لیتر بنزین برای هر ایرانی، عادلانه است
پدال نیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نکته مهم این است که نباید خون فردی که در کلانشهر زندگی میکند رنگینتر از خون فردی باشد که در نقطه مرزی زندگی میکنند پس باید یک عدالت و مساواتی در کشور ایجاد شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره طرح هر ایرانی ۳۰ لیتر بنزین، اظهار داشت: نمایندگان مجلس معتقد هستند که اصالت باید به انسان داده شود نه دستگاه، از این رو این اتفاق میتواند تا حدودی به عدالت نزدیک باشد.
وی ادامه داد: نکته مهم این است که نباید خون فردی که در کلانشهر زندگی میکند رنگینتر از خون فردی باشد که در نقطه مرزی زندگی میکنند پس باید یک عدالت و مساواتی در کشور ایجاد شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین آن چیزی که حالت یارانهای دارد همه باید به مساوات از آن بهره ببرند نکته مهم این جا هست که دیگر یک دهک یا دو دهک را شامل نمیشود.
حاجی دلیگانی با بیان اینکه به هر کد ملی ۳۰ لیتر بنزین تخصیص پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: هر شخصی بخواهد از این بنزین به قیمت دولتی استفاده خواهد کرد و اگر کسی احتیاج نداشته باشد بنزین خود را میفروشد و مبلغ آن را استفاده میکند.
وی تاکید کرد: اصلا این موضوع مافیا یا رانتی ایجاد نخواهد کرد، زیرا بر اساس کد ملی اشخاص است و هر کدملی مساوی با ۳۰ لیتر بنزین است یعنی فرقی ندارد که آن شخص بچه است یا سرپرست خانواده، پیر است یا جوان.
حاجی دلیگانی در پاسخ به این سوال که نظر دولت درباره این موضوع چیست؟ گفت: آقای جهانگیری قبلا در صحن علنی اعلام کرده بود که تنها راهی که در این مقطع میشود به مردم کمک کرد همین تخصیص بنزین به هر ایرانی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: این طرح اکنون در دست بررسی در کمیسیون مربوطه است و بعد از اتمام بررسیهای لازم به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد آمد.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتهای پیام/
وی ادامه داد: نکته مهم این است که نباید خون فردی که در کلانشهر زندگی میکند رنگینتر از خون فردی باشد که در نقطه مرزی زندگی میکنند پس باید یک عدالت و مساواتی در کشور ایجاد شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین آن چیزی که حالت یارانهای دارد همه باید به مساوات از آن بهره ببرند نکته مهم این جا هست که دیگر یک دهک یا دو دهک را شامل نمیشود.
حاجی دلیگانی با بیان اینکه به هر کد ملی ۳۰ لیتر بنزین تخصیص پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: هر شخصی بخواهد از این بنزین به قیمت دولتی استفاده خواهد کرد و اگر کسی احتیاج نداشته باشد بنزین خود را میفروشد و مبلغ آن را استفاده میکند.
وی تاکید کرد: اصلا این موضوع مافیا یا رانتی ایجاد نخواهد کرد، زیرا بر اساس کد ملی اشخاص است و هر کدملی مساوی با ۳۰ لیتر بنزین است یعنی فرقی ندارد که آن شخص بچه است یا سرپرست خانواده، پیر است یا جوان.
حاجی دلیگانی در پاسخ به این سوال که نظر دولت درباره این موضوع چیست؟ گفت: آقای جهانگیری قبلا در صحن علنی اعلام کرده بود که تنها راهی که در این مقطع میشود به مردم کمک کرد همین تخصیص بنزین به هر ایرانی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: این طرح اکنون در دست بررسی در کمیسیون مربوطه است و بعد از اتمام بررسیهای لازم به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد آمد.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها