مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مطرح کرد:
استفاده 98 درصد از مسافران اتوبوس از ماسک
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به ضدعفونی روزانه اتوبوسهای پایتخت جهت پیشگیری از انتقال کرونا گفت: بیش از ۹۸ درصد مسافران اتوبوسها در تهران از ماسک استفاده میکنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره آمار استفاده مسافران اتوبوس از ماسک اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 98 درصد مسافران اتوبوس در پایتخت از ماسک استفاده میکنند که فرهنگسازی به منظور تشویق و ترغیب مسافران به استفاده از ماسک، عرضه ماسک در پایانههای و ایستگاههای پرمسافر با قیمت مصوب دولتی و نظارت نیروهای اجرایی ایستگاهها از جمله دلایل آمار بالای استفاده از ماسک در میان مسافران است.
وی افزود:همچنین عوامل یگان حفاظت در پایانهها و ایستگاهها در استفاده مسافران از ماسک نظارت دارند و رانندگان هم مواد ضدعفونی کننده و ماسک در میان آنها توزیع میشود.
ترفع ادامه داد: پایش مستمر سلامت کارکنان اتوبوسرانی با استفاده از دستگاه اکسیژنسنج و تبسنج انجام میگیرد و نظارت و کنترل روزانه انتظامات بر استفاده کارکنان از ماسک نیز انجام گرفته است و همه این عوامل سبب شده، استفاده از ماسک به طور کلی در ناوگان اتوبوسرانی به بیش از 98 درصد برسد.
وی گفت: رانندگان اتوبوس باید از گرفتن پول نقد از مسافران اجتناب کنند و شهروندان نیز حتماً کرایه اتوبوس را از طریق کارت الکترونیک و یا آپهای بانکی پرداخت کنند و از رد و بدل اسکناس هنگام استفاده از اتوبوس خودداری شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ضدعفونی اتوبوسها به صورت روزانه انجام میگیرد، گفت: هزینههای ناشی از ضدعفونی و تهیه اقلام بهداشتی، هزینههای شرکت اتوبوسرانی را مضاعف کرده و دولت باید حمایتهای لازم را انجام دهد.
وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار اتوبوس تهران از رده خارج است، گفت: این اتوبوسها به سن فرسودگی رسیده و دولت باید هر چه زودتر به کمک شرکت اتوبوسرانی بیاید.
وی افزود:همچنین عوامل یگان حفاظت در پایانهها و ایستگاهها در استفاده مسافران از ماسک نظارت دارند و رانندگان هم مواد ضدعفونی کننده و ماسک در میان آنها توزیع میشود.
ترفع ادامه داد: پایش مستمر سلامت کارکنان اتوبوسرانی با استفاده از دستگاه اکسیژنسنج و تبسنج انجام میگیرد و نظارت و کنترل روزانه انتظامات بر استفاده کارکنان از ماسک نیز انجام گرفته است و همه این عوامل سبب شده، استفاده از ماسک به طور کلی در ناوگان اتوبوسرانی به بیش از 98 درصد برسد.
وی گفت: رانندگان اتوبوس باید از گرفتن پول نقد از مسافران اجتناب کنند و شهروندان نیز حتماً کرایه اتوبوس را از طریق کارت الکترونیک و یا آپهای بانکی پرداخت کنند و از رد و بدل اسکناس هنگام استفاده از اتوبوس خودداری شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ضدعفونی اتوبوسها به صورت روزانه انجام میگیرد، گفت: هزینههای ناشی از ضدعفونی و تهیه اقلام بهداشتی، هزینههای شرکت اتوبوسرانی را مضاعف کرده و دولت باید حمایتهای لازم را انجام دهد.
وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار اتوبوس تهران از رده خارج است، گفت: این اتوبوسها به سن فرسودگی رسیده و دولت باید هر چه زودتر به کمک شرکت اتوبوسرانی بیاید.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش