کد خبر:
۱۲۸۸۶۲ ۱۴:۲۱
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
تامین مواد اولیه تایر با ارز نیمایی
چند نماینده فروش لاستیک در تهران است؟
پدال نیوز- رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران، از وجود ۳۰۰ نفر نماینده فروش لاستیک در تهران خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از صداوسیما، داوود سعادتی نژاد در ارتباط با رسانه ملی افزود: این نمایندهها کسانی هستند که از کارخانه ها، لاستیک برای عرضه دریافت میکنند.
وی با اشاره به اینکه 300 نفر نماینده همه خرده فروش هستند، گفت: قبلا وضعیت خرده فروش و عمده فروش مشخص بود و لاستیک با احتساب 12 درصد سود به دست مشتری میرسید.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران افزود: متاسفانه اکنون عمده فروش خود به خرده فروش تبدیل شده است.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا قیمت تمام شده لاستیک از درب کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی بین 100 تا 150 هزار تومان اختلاف دارد، گفت: این اختلاف قیمتی در گذشته بین 50 تا 60 هزار تومان بوده است.
سعادتی نژاد اضافه کرد: برای واردات مواد اولیه تولید لاستیک دیگر ارز 4200 تومانی تعلق نمیگیرد بلکه این مواد با ارز نیمایی وارد کشور میشود.
وی تصریح کرد: قیمت لاستیک پس از تبدیل ارز دولتی به نیمایی در کارخانهها 55 درصد افزایش یافته است.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران گفت: بطورکلی این اختلاف قیمت بیشتر به سبب تبدیل ارز دولتی مواد اولیه به نیمایی، ایجاد نابسامانی در بازار و عدم توزیع لاستیک در بازار است.
وی در ادامه افزود: اکنون سه سایز لاستیک خودرو (13،14و15) در بازار مشتری بیشتری دارد و بقیه لاستیکها به سبب نداشتن مشتری روانه انبارها میشوند.
وی با اشاره به اینکه 300 نفر نماینده همه خرده فروش هستند، گفت: قبلا وضعیت خرده فروش و عمده فروش مشخص بود و لاستیک با احتساب 12 درصد سود به دست مشتری میرسید.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران افزود: متاسفانه اکنون عمده فروش خود به خرده فروش تبدیل شده است.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا قیمت تمام شده لاستیک از درب کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی بین 100 تا 150 هزار تومان اختلاف دارد، گفت: این اختلاف قیمتی در گذشته بین 50 تا 60 هزار تومان بوده است.
سعادتی نژاد اضافه کرد: برای واردات مواد اولیه تولید لاستیک دیگر ارز 4200 تومانی تعلق نمیگیرد بلکه این مواد با ارز نیمایی وارد کشور میشود.
وی تصریح کرد: قیمت لاستیک پس از تبدیل ارز دولتی به نیمایی در کارخانهها 55 درصد افزایش یافته است.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک، روغن و پنچرگیران تهران گفت: بطورکلی این اختلاف قیمت بیشتر به سبب تبدیل ارز دولتی مواد اولیه به نیمایی، ایجاد نابسامانی در بازار و عدم توزیع لاستیک در بازار است.
وی در ادامه افزود: اکنون سه سایز لاستیک خودرو (13،14و15) در بازار مشتری بیشتری دارد و بقیه لاستیکها به سبب نداشتن مشتری روانه انبارها میشوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش