کد خبر:
۱۲۸۴۹۹ ۱۶:۲۶
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
اظهار نظر واعظی درباره کاهش قیمت خودرو
پدال نیوز: رئیس دفتر رئیسجمهور با اشاره به روند روبه رشد صنعت خودروسازی کشورمان، بر ضرورت توجه به خودکفایی، تحقیق و توسعه و ساخت خودروی تمام داخلی در این بخش تاکید کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در حاشیه آئین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید، رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا و آغاز تولید انبوه دو محصول فیس لیفت ساینا و کوئیک، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خوشبختانه صنعت خودرو در کشورمان طی سالهای اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است، گفت: امروز زنجیره تولید خودرو اعم از خودروساز و قطعه سازان همه با هم در تلاش هستند تا خودرو را با کیفیت تحویل مردم عزیز بدهند.
رئیس دفتر رئیسجمهوری با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، خودکفایی، توجه ویژه به تحقیق و توسعه و تولید داخلی علی رغم فشارهای ناشی از تحریم، مسیر اصلی صنعت خودرو کشور است، اظهارکرد: بر اساس گزارش مدیران و مسوولان این بخش از یک سال و نیم گذشته تا کنون حدود ۵۰ درصد ارزبری خودرو کاهش یافته و مهندسان و طراحان ما توانستهاند خودروهایی صد در صد داخلی تولید کنند که زیبایی، کیفیت و ایمنی دارند.
واعظی با اشاره به توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید پس از ۲۷ سال، افزود: اتفاق امروز این است که اگر یک خودرو از خط تولید خارج شده، به ازای آن قرار است دو خودروی داخلی به مردم عرضه شود.
رئیس دفتر رئیسجمهوری تصریح کرد: بر اساس گزارشات در ۴ ماه گذشته که هم با بیماری کرونا مواجه بودیم و هم فشار تحریم افزایش یافته، تولید خودروی سواری در کشور ۱۹ درصد و خودروی وانت حدود ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و آن طور که مدیران خودروساز کشور قول دادهاند، قرار است این افزایش تولید ادامه پیدا کند.
واعظی خاطرنشان کرد: با افزایش تولید و عرضه مستقیم آن بهدست مصرف کننده، انتظار داریم تا نرخ خودرو کاهش پیدا کرده و از واسطه گریها و دلالیها در بازار جلوگیری شود.
منبع: تسنیم
رئیس دفتر رئیسجمهوری با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، خودکفایی، توجه ویژه به تحقیق و توسعه و تولید داخلی علی رغم فشارهای ناشی از تحریم، مسیر اصلی صنعت خودرو کشور است، اظهارکرد: بر اساس گزارش مدیران و مسوولان این بخش از یک سال و نیم گذشته تا کنون حدود ۵۰ درصد ارزبری خودرو کاهش یافته و مهندسان و طراحان ما توانستهاند خودروهایی صد در صد داخلی تولید کنند که زیبایی، کیفیت و ایمنی دارند.
واعظی با اشاره به توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید پس از ۲۷ سال، افزود: اتفاق امروز این است که اگر یک خودرو از خط تولید خارج شده، به ازای آن قرار است دو خودروی داخلی به مردم عرضه شود.
رئیس دفتر رئیسجمهوری تصریح کرد: بر اساس گزارشات در ۴ ماه گذشته که هم با بیماری کرونا مواجه بودیم و هم فشار تحریم افزایش یافته، تولید خودروی سواری در کشور ۱۹ درصد و خودروی وانت حدود ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و آن طور که مدیران خودروساز کشور قول دادهاند، قرار است این افزایش تولید ادامه پیدا کند.
واعظی خاطرنشان کرد: با افزایش تولید و عرضه مستقیم آن بهدست مصرف کننده، انتظار داریم تا نرخ خودرو کاهش پیدا کرده و از واسطه گریها و دلالیها در بازار جلوگیری شود.
منبع: تسنیم
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش