اقلام بهداشتی بسیار محدود توزیع شدهاند
گلایه رانندگان تاکسی شهر تهران از کندی روند پرداخت تسهیلات کرونا
پدال نیوز: جمعی از رانندگان تاکسی شهر تهران از کندی روند پرداخت تسهیلات کرونا به تاکسیرانان و پایین بودن تعداد دفعات توزیع وسایل اقلام بهداشتی، برای حفظ سلامتشان در برابر کرونا، انتقاد کردند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا؛ از بهمن ماه سال گذشته که ورود کرونا به کشور به صورت رسمی مورد تایید مقامهای وزارت بهداشت قرار گرفت و تردد مسافران شهری در سطح شهر کاهش یافت، رانندگان تاکسی خواهان پرداخت تسهیلات معیشتی شدند.
با این حال، تنها پس از گذشت ۳ ماه اعلام شد که رانندگان تاکسی برای دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی ثبت نام کنند. این در شرایطی است که رانندگان تاکسی شاغل در سطح شهر تهران میگویند که تا امروز (شنبه/۱۱ مرداد) این تسهیلات به دستشان نرسیده است.
جمعی از این رانندگان در تماس با ایلنا، با اعلام این خبر، یادآور شدند: سازمان تاکسیرانی باید در این زمینه فعالانه وارد میشد و اجازه نمیداد که پرداخت تسهیلات به متقاضیان با کندی مواجه شود؛ در حالی که سقف تسهیلات تنها ۶ میلیون تومان است.
آنها افزودند: به نظر میرسد که تاکسیرانها آخرین گروهی هستند که دولت قصد پرداخت تسهیلات به آنها را دارند؛ در حالی که ما اولین گروهی بودیم که درآمدهای خود را بر اثر شیوع کرونا از دست دادیم و بیکار شدیم؛ حتی دهها نفر از همکارانمان به کرونا مبتلا شدند.
در همین حال تاکسیرانهای شهر تهران نسبت به پایین بودن تعداد دفعات توزیع وسایل اقلام بهداشتی میان خود گلایه دارند. آنها در این مورد، گفتند: اقلامی مانند حفاظ پلاستیکی جدا کننده راننده و مسافر، بسیار محدود توزیع شدهاند. ماسک و الکل هم بسیار محدود توزیع شدهاند. بسیاری از همکارانمان از ماسکهایی که خود خریدهاند، استفاده میکنند.
با این حال، تنها پس از گذشت ۳ ماه اعلام شد که رانندگان تاکسی برای دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی ثبت نام کنند. این در شرایطی است که رانندگان تاکسی شاغل در سطح شهر تهران میگویند که تا امروز (شنبه/۱۱ مرداد) این تسهیلات به دستشان نرسیده است.
جمعی از این رانندگان در تماس با ایلنا، با اعلام این خبر، یادآور شدند: سازمان تاکسیرانی باید در این زمینه فعالانه وارد میشد و اجازه نمیداد که پرداخت تسهیلات به متقاضیان با کندی مواجه شود؛ در حالی که سقف تسهیلات تنها ۶ میلیون تومان است.
آنها افزودند: به نظر میرسد که تاکسیرانها آخرین گروهی هستند که دولت قصد پرداخت تسهیلات به آنها را دارند؛ در حالی که ما اولین گروهی بودیم که درآمدهای خود را بر اثر شیوع کرونا از دست دادیم و بیکار شدیم؛ حتی دهها نفر از همکارانمان به کرونا مبتلا شدند.
در همین حال تاکسیرانهای شهر تهران نسبت به پایین بودن تعداد دفعات توزیع وسایل اقلام بهداشتی میان خود گلایه دارند. آنها در این مورد، گفتند: اقلامی مانند حفاظ پلاستیکی جدا کننده راننده و مسافر، بسیار محدود توزیع شدهاند. ماسک و الکل هم بسیار محدود توزیع شدهاند. بسیاری از همکارانمان از ماسکهایی که خود خریدهاند، استفاده میکنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش