تمام سنوات رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پرداخت میشود
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از پرداخت کامل سنوات و مزایای پایان خدمت رانندگان بازنشسته این شرکت خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره گلایهمندی رانندگان اتوبوس بازنشسته به دلیل پرداخت نشدن سنوات و مزایای پایان خدمتشان، اظهار داشت: این رانندگان در سه روز پایانی سال گذشته بازنشسته شدهاند که 70 درصد از مزایای پایان خدمت همه آنها پرداخت شده و 30 درصد از پرداخت مزایای آنها باقی مانده بود.
وی افزود: با اقدامات انجام گرفته، امروز به صورت کامل سنوات و مزایای پرداخت نشده به حساب بازنشستگان اتوبوسرانی که قبل از سال جدید بازنشسته شدهاند، واریز میشود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: رانندگان اتوبوس فعالیت آنها جزو مشاغل سخت و زیانآور است و بر همین اساس این افراد با 20 سال خدمت بازنشسته میشوند ولی برای اینکه بیمه آنها دچار مشکل نشود، در انتهای 20 سال فعالیت آنها، 4 درصد حق بیمه باید توسط اتوبوسرانی برایشان پرداخت شود که خوشبختانه این اقدام به صورت کامل انجام گرفته است.
ترفع در ادامه درباره ارائه وام به رانندگان اتوبوس گفت: پرداخت تسهیلات ناشی از کرونا به رانندگان در حیطه اختیارات شرکت واحد نیست و وزارت رفاه مسؤولیت این موضوع را بر عهده دارد که با بررسی فهرست ارسالی و احصای اسامی رانندگانی که مشمول دریافت وام شدهاند، پرداخت تسهیلات به آنها آغاز میشود.
وی با تأکید بر اینکه در شرایط موجود، پرداخت وام 2 میلیون تومانی عملاً دردی از رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش یکباره مسافران بیکار شدهاند، دوا نمیکند، خاطرنشان کرد: انتظار میرود، دولت تدابیر و تمهیداتی اتخاذ و اجرا کند که این تسهیلات با فاصله زمانی کمتری به دست رانندگان برسد و علاوه بر آن، این حمایت استمرار و تداوم داشته باشد.
وی افزود: با اقدامات انجام گرفته، امروز به صورت کامل سنوات و مزایای پرداخت نشده به حساب بازنشستگان اتوبوسرانی که قبل از سال جدید بازنشسته شدهاند، واریز میشود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: رانندگان اتوبوس فعالیت آنها جزو مشاغل سخت و زیانآور است و بر همین اساس این افراد با 20 سال خدمت بازنشسته میشوند ولی برای اینکه بیمه آنها دچار مشکل نشود، در انتهای 20 سال فعالیت آنها، 4 درصد حق بیمه باید توسط اتوبوسرانی برایشان پرداخت شود که خوشبختانه این اقدام به صورت کامل انجام گرفته است.
ترفع در ادامه درباره ارائه وام به رانندگان اتوبوس گفت: پرداخت تسهیلات ناشی از کرونا به رانندگان در حیطه اختیارات شرکت واحد نیست و وزارت رفاه مسؤولیت این موضوع را بر عهده دارد که با بررسی فهرست ارسالی و احصای اسامی رانندگانی که مشمول دریافت وام شدهاند، پرداخت تسهیلات به آنها آغاز میشود.
وی با تأکید بر اینکه در شرایط موجود، پرداخت وام 2 میلیون تومانی عملاً دردی از رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش یکباره مسافران بیکار شدهاند، دوا نمیکند، خاطرنشان کرد: انتظار میرود، دولت تدابیر و تمهیداتی اتخاذ و اجرا کند که این تسهیلات با فاصله زمانی کمتری به دست رانندگان برسد و علاوه بر آن، این حمایت استمرار و تداوم داشته باشد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش