مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد:
تهران به 7000 دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد
پدال نیوز- ترفع با اشاره به اینکه تهران ۳ هزار دستگاه اتوبوس کم دارد، گفت:حدود ۴ هزار دستگاه اتوبوس فرسوده موجود نیز باید از رده خارج شوند و به این ترتیب، تهران به ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، محمود ترفع با تاکید بر اینکه از حدود 6 هزار دستگاه اتوبوس تهران، بالغ بر 70 درصد آنها فرسوده هستند، افزود: در حال حاضر، عمر متوسط اتوبوسهای شهر تهران 12 سال و نیم است و بر اساس مطالعات انجام شده، تهران به 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه طبق مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک، تهران 3 هزار دستگاه اتوبوس کم دارد، ضمن اینکه نزدیک به 4 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده موجود نیز باید از رده خارج شوند، اظهار کرد: به این ترتیب، تهران به 7 هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد.
ترفع با بیان اینکه هزینههای شرکت واحد در شرایط کرونا سنگین و سرسامآور شده و به همان نسبت، درآمدهای آن به دلیل کاهش مسافر به میزان بیسابقهای کم شده است، تصریح کرد: شهرداری تهران با رویکرد مثبت در زمینه کمک به سلامتی شهروندان، تا کنون همه هزینههای خرید مواد ضد عفونیکننده ناوگان اتوبوسرانی پایتخت و تجهیزات مورد نیاز آن را تامین کرده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه دولت تا کنون در زمینه جبران کاهش درآمدها و افزایش هزینههای بهداشتی به اتوبوسرانی تهران کمک نکرده است، خاطرنشان کرد: فقط یک قلم در خصوص ماسک مورد استفاده روزانه، با توجه به 6300 پرسنل شرکت واحد اعم از رانندگان و نیروهای عملیاتی و ستادی و نیز 5 هزار راننده و پرسنل بخش خصوصی، هر روز به 11300 ماسک نیاز داریم.
وی با اشاره به اینکه طبق مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک، تهران 3 هزار دستگاه اتوبوس کم دارد، ضمن اینکه نزدیک به 4 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده موجود نیز باید از رده خارج شوند، اظهار کرد: به این ترتیب، تهران به 7 هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد.
ترفع با بیان اینکه هزینههای شرکت واحد در شرایط کرونا سنگین و سرسامآور شده و به همان نسبت، درآمدهای آن به دلیل کاهش مسافر به میزان بیسابقهای کم شده است، تصریح کرد: شهرداری تهران با رویکرد مثبت در زمینه کمک به سلامتی شهروندان، تا کنون همه هزینههای خرید مواد ضد عفونیکننده ناوگان اتوبوسرانی پایتخت و تجهیزات مورد نیاز آن را تامین کرده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه دولت تا کنون در زمینه جبران کاهش درآمدها و افزایش هزینههای بهداشتی به اتوبوسرانی تهران کمک نکرده است، خاطرنشان کرد: فقط یک قلم در خصوص ماسک مورد استفاده روزانه، با توجه به 6300 پرسنل شرکت واحد اعم از رانندگان و نیروهای عملیاتی و ستادی و نیز 5 هزار راننده و پرسنل بخش خصوصی، هر روز به 11300 ماسک نیاز داریم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها