کد خبر:
۱۲۷۵۶۰ ۱۶:۱۰
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
بخشی از مشکلات خودروسازان کرمان رفع شد
پدال نیوز- معاون امور صنایع و تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان (صمت) با بیان اینکه خودروسازان این استان امسال موقعیت تولید بهتری نسبت به گذشته دارند گفت: بخشی از مشکلات واردات چین و نقدینگی مورد نیاز این واحدها رفع شده و امسال افزایش تولید را در این حوزه مشاهده میکنیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، امین غفاری نژاد افزود: مشکل خودروسازان تامین نقدینگی برای خرید مواد اولیه بوده که بخشی این نقدینگی را از طریق مجوز پیش فروش خودرو به واحدها تامین میکنیم و بخشی از مشکلات آن از محل اعتبارات بانکی برای خرید مواد اولیه رفع میشود.
وی اظهار داشت: همچنین شرکت ملی صنایع مس از محل صادرات 1.2 میلیارد دلاری خود در سال گذشته به خارج از کشور توانسته بخشی از ارز مورد نیاز بنگاه های صنعتی داخل کشور را از جمله خوردوسازان استان کرمان و واحدهای داخلی برای خرید مواد اولیه و قطعات تامین کند.
معاون امور صنایع و تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: امیدواریم این حمایت ها امسال نیز ادامه یابد که کمبود ارز واحدهای صنعتی از محل ارز شرکت مس تامین شود.
وی تصریح کرد: خودروسازان استان کرمان هفت هزار و 700 دستگاه خودرو طی سه ماه امسال تولید کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد رشد داشته است.
غفارینژاد افزود: کرمان خودرو، مدیران خودرو و واحدهای تامین کننده قطعات در منطقه ویژه اقتصادی بم فعال هستند که امیدواریم ظرفیت تولید این واحدهای صنفی تا پایان سال جاری حداقل به بالاتر از 50 هزار دستگاه برسد.
وی عنوان کرد: کارخانه روغن نباتی گلناز با تغییر مدیریت رفع شد و این واحد تولیدی امسال به چرخه تولید برمیگردد و در حال تامین مواد اولیه آن از طریق وزارت خانه هستیم که امسال بتواند با 50 درصد ظرفیت اسمی خود تولید را انجام دهد.
وی اظهار داشت: همچنین شرکت ملی صنایع مس از محل صادرات 1.2 میلیارد دلاری خود در سال گذشته به خارج از کشور توانسته بخشی از ارز مورد نیاز بنگاه های صنعتی داخل کشور را از جمله خوردوسازان استان کرمان و واحدهای داخلی برای خرید مواد اولیه و قطعات تامین کند.
معاون امور صنایع و تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: امیدواریم این حمایت ها امسال نیز ادامه یابد که کمبود ارز واحدهای صنعتی از محل ارز شرکت مس تامین شود.
وی تصریح کرد: خودروسازان استان کرمان هفت هزار و 700 دستگاه خودرو طی سه ماه امسال تولید کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد رشد داشته است.
غفارینژاد افزود: کرمان خودرو، مدیران خودرو و واحدهای تامین کننده قطعات در منطقه ویژه اقتصادی بم فعال هستند که امیدواریم ظرفیت تولید این واحدهای صنفی تا پایان سال جاری حداقل به بالاتر از 50 هزار دستگاه برسد.
وی عنوان کرد: کارخانه روغن نباتی گلناز با تغییر مدیریت رفع شد و این واحد تولیدی امسال به چرخه تولید برمیگردد و در حال تامین مواد اولیه آن از طریق وزارت خانه هستیم که امسال بتواند با 50 درصد ظرفیت اسمی خود تولید را انجام دهد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها