سهمیه سوخت چه کسانی قطع خواهد شد؟
پدال نیوز: با توجه به ظرفیت ذخیره سازی کارت سوخت تا ۵۴۰ لیتر کسانی که از این سهمیه استفاده نکردند، کارت آنها در مرداد شارژ نخواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ با شروع سهمیه بندی سوخت در اواخر آبان سال گذشته میزان ذخیره سازی بنزین در کارت سوخت ۳۶۰ لیتر اعلام شد، در این میان با توجه به کاهش تردد به دلیل شیوع بیماری کرونا، دولت ظرفیت ذخیره سازی کارت سوخت را به ۵۴۰ لیتر معادل ۹ ماه افزایش داد.
با گذشت ۹ ماه از آغاز طرح سهمیه بندی بنزین در صورت عدم استفاده مالک خودرو از کارت سوخت، سهمیه سوخت در مرداد ماه به آن تعلق نخواهد گرفت و در ماههای آتی بسته به میزان مصرف کارت آنها شارژ خواهد شد به عبارتی اگر در ماه آینده مالک خودو تنها ۱۰ لیتر بنزین مصرف کند تنها ۱۰ لیتر بنزین سهمیه ای به آن تعلق میگیرد.
در همین خصوص فاطمه کاهی با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره سازی سهمیه سوخت اظهار کرد: از ابتدای طرح سهمیه بندی سوخت، ظرفیت ذخیره سازی ۶ ماه معادل ۳۶۰ لیتر بود که در ادامه با کاهش میزان مصرف و پایین آمدن ترددهای شهری به دلیل شیوع کرونا، میزان ذخیره سازی بنزین به ۵۴۰ لیتر رسیده است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تصریح کرد: میزان ذخیره سازی کارت سوخت در حال حاضر همان ۵۴۰ لیتر است و در صورت عدم استفاده از سهمیه، سوخت واریز نخواهد شد.
وی ادامه داد: تصمیمی خاصی در خصوص افزایش سقف ذخیره سازی سوخت در کارت صورت نگرفته و مانند ماههای گذشته سقف ذخیره سازی همان ۵۴۰ لیتر است.
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی میزان سهمیه ماهیانه برای خودروهای شخصی بنزین سوز ۶۰ لیتر، دوگانه سوز ۳۰ لیتر و موتورسیکلتها ۲۵ لیتر است.
منبع: میزان
انتهای پیام/
با گذشت ۹ ماه از آغاز طرح سهمیه بندی بنزین در صورت عدم استفاده مالک خودرو از کارت سوخت، سهمیه سوخت در مرداد ماه به آن تعلق نخواهد گرفت و در ماههای آتی بسته به میزان مصرف کارت آنها شارژ خواهد شد به عبارتی اگر در ماه آینده مالک خودو تنها ۱۰ لیتر بنزین مصرف کند تنها ۱۰ لیتر بنزین سهمیه ای به آن تعلق میگیرد.
در همین خصوص فاطمه کاهی با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره سازی سهمیه سوخت اظهار کرد: از ابتدای طرح سهمیه بندی سوخت، ظرفیت ذخیره سازی ۶ ماه معادل ۳۶۰ لیتر بود که در ادامه با کاهش میزان مصرف و پایین آمدن ترددهای شهری به دلیل شیوع کرونا، میزان ذخیره سازی بنزین به ۵۴۰ لیتر رسیده است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تصریح کرد: میزان ذخیره سازی کارت سوخت در حال حاضر همان ۵۴۰ لیتر است و در صورت عدم استفاده از سهمیه، سوخت واریز نخواهد شد.
وی ادامه داد: تصمیمی خاصی در خصوص افزایش سقف ذخیره سازی سوخت در کارت صورت نگرفته و مانند ماههای گذشته سقف ذخیره سازی همان ۵۴۰ لیتر است.
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی میزان سهمیه ماهیانه برای خودروهای شخصی بنزین سوز ۶۰ لیتر، دوگانه سوز ۳۰ لیتر و موتورسیکلتها ۲۵ لیتر است.
منبع: میزان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها