امکان رزروی شدن صندلیهای مترو و اتوبوس جهت پیشگیری از انتقال کرونا وجود دارد؟
پدال نیوز- عضو شورای شهر تهران گفت: در صورتی که سیستم اداری شهرداری کاملا الکترونیکی و دیجیتال شود امکان رزرو صندلی اتوبوس و مترو وجود دارد و میتوان جهت پیشگیری از انتقال کرونا در حمل و نقل عمومی از این روش استفاده کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران درباره امکان رزرو صندلی مترو جهت کنترل جمعیت و پیشگیری از کرونا گفت: اجرای این موضوع سخت و پیچیده است چرا که فرهنگسازی لازم در این زمینه صورت نگرفته و رزروی شدن صندلی مترو میتواند حواشی زیادی را به همراه داشته باشد.
خلیل آبادی گفت:ممکن است جوانی صندلی اتوبوس را رزرو کرده باشد و پس از مراجعه به مترو ببیند پیرمردی بر روی آن نشسته و آیا در این هنگام جوان میتواند اقدامی انجام دهد؟ لذا تمهیدات باید در زمینه صورت گیرد و فرهنگسازی شود.
وی تصریح کرد: در صورتی که سیستم شهرداری کاملا دیجیتالی باشد امکان رزرو صندلی اتوبوس و مترو وجود دارد البته در کنار این مسأله باید رانندگان حمل و نقل عمومی نیز آموزش ببینند و یارانهای را از سوی دولت و شهرداری در این زمینه در نظر گیریم.
وی درباره رانت دولت به کرونا و صحبتهایی که اخیراً محسن هاشمی در این زمینه مطرح کرده است، اظهار داشت: دولت با بازگشایی صنوف و مشاغل پس از موج اول کرونا به نوعی سبب رانت به ویروس کووید ـ 19 شده است، البته قصد دولت این بود که مشاغل به لحاظ اقتصادی دچار آسیب نشوند ولی اکنون نه تنها موج دوم کرونا بروز یافته بلکه آسیبهایی هم به صنوف وارد شده است.
خلیل آبادی گفت: دولت با استفاده از اقدامات الکترونیکی و نرمافزاری باید کارهای شهروندان را در ادارات مدنظر قرار دهند مردم هم باید رعایت پروتکلهای بهداشتی را 100 درصد مدنظر قرار دهند.
خلیل آبادی گفت:ممکن است جوانی صندلی اتوبوس را رزرو کرده باشد و پس از مراجعه به مترو ببیند پیرمردی بر روی آن نشسته و آیا در این هنگام جوان میتواند اقدامی انجام دهد؟ لذا تمهیدات باید در زمینه صورت گیرد و فرهنگسازی شود.
وی تصریح کرد: در صورتی که سیستم شهرداری کاملا دیجیتالی باشد امکان رزرو صندلی اتوبوس و مترو وجود دارد البته در کنار این مسأله باید رانندگان حمل و نقل عمومی نیز آموزش ببینند و یارانهای را از سوی دولت و شهرداری در این زمینه در نظر گیریم.
وی درباره رانت دولت به کرونا و صحبتهایی که اخیراً محسن هاشمی در این زمینه مطرح کرده است، اظهار داشت: دولت با بازگشایی صنوف و مشاغل پس از موج اول کرونا به نوعی سبب رانت به ویروس کووید ـ 19 شده است، البته قصد دولت این بود که مشاغل به لحاظ اقتصادی دچار آسیب نشوند ولی اکنون نه تنها موج دوم کرونا بروز یافته بلکه آسیبهایی هم به صنوف وارد شده است.
خلیل آبادی گفت: دولت با استفاده از اقدامات الکترونیکی و نرمافزاری باید کارهای شهروندان را در ادارات مدنظر قرار دهند مردم هم باید رعایت پروتکلهای بهداشتی را 100 درصد مدنظر قرار دهند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها