یک گوشی بخرید؛ دو گوشی ببرید!
پدال نیوز: اپراتور موبایلی AT&T از هماکنون جشن پایان سال میلادی را برگزاری کرده است و بر این اساس قصد دارد دو گوشی هوشمند را تنها با پرداخت قیمت یک گوشی به مشتریان خود بدهد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از موبنا، اپراتور موبایلی AT&T از هماکنون جشن پایان سال میلادی را برگزاری کرده است و بر این اساس قصد دارد دو گوشی هوشمند را تنها با پرداخت قیمت یک گوشی به مشتریان خود بدهد.
اگر این خبر درست باشد، برای کاربران بسیار قابل ملاحظه خواهد بود. زیرا کاربران با این کار میتوانند بهازای هر گوشی هوشمندی که خریداری میکنند یک دستگاه گوشی دیگر هم رایگان هدیه بگیرند.
این طرح برای بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار در نظر گرفته شده است. بنابراین مدلهایی مانند Galaxy S6 و Galaxy S6 active سامسونگ و همچنین آیفون ۶s اپل این تخفیف را شامل میشود.
زمانی که کاربران یک دستگاه گوشی هوشمند را خریداری میکنند، میتوانند گوشی دومی که قرار است هدیه بگیرند را تا همان قیمت به صورت آزادانه انتخاب کنند. البته در این زمینه نمیشود که به عنوان مثال یک دستگاه گوشی آیفون خرید و هدیه آن را از گوشیهای ساسمونگ انتخاب کرد. زیرا گوشی اصلی و هدیه مربوط به آن باید ساخت یک برند باشند.
این طرح اندکی پیچیده است. ولی به هر حال، هر دو گوشی هوشمند به مدت ۲۴ ماه قفل میشوند تا فقط از خدمات شرکت مخابراتی AT&T استفاده کنند. بر اساس گوشی هوشمندی که کاربران انتخاب میکنند، هزینه ماهانهای که باید در قبال آن بپردازند تا ۷۰ دلار هم افزایش میابد.
اگر این خبر درست باشد، برای کاربران بسیار قابل ملاحظه خواهد بود. زیرا کاربران با این کار میتوانند بهازای هر گوشی هوشمندی که خریداری میکنند یک دستگاه گوشی دیگر هم رایگان هدیه بگیرند.
این طرح برای بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار در نظر گرفته شده است. بنابراین مدلهایی مانند Galaxy S6 و Galaxy S6 active سامسونگ و همچنین آیفون ۶s اپل این تخفیف را شامل میشود.
زمانی که کاربران یک دستگاه گوشی هوشمند را خریداری میکنند، میتوانند گوشی دومی که قرار است هدیه بگیرند را تا همان قیمت به صورت آزادانه انتخاب کنند. البته در این زمینه نمیشود که به عنوان مثال یک دستگاه گوشی آیفون خرید و هدیه آن را از گوشیهای ساسمونگ انتخاب کرد. زیرا گوشی اصلی و هدیه مربوط به آن باید ساخت یک برند باشند.
این طرح اندکی پیچیده است. ولی به هر حال، هر دو گوشی هوشمند به مدت ۲۴ ماه قفل میشوند تا فقط از خدمات شرکت مخابراتی AT&T استفاده کنند. بر اساس گوشی هوشمندی که کاربران انتخاب میکنند، هزینه ماهانهای که باید در قبال آن بپردازند تا ۷۰ دلار هم افزایش میابد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش