باجهها به عوارضی آزادراه تهران-شمال برگشتند
پدال نیوز: در حالیکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال اسفندماه سال گذشته افتتاح شده و از همان آغاز عوارضی در این مسیر به صورت الکترونیکی محاسبه و دریافت می شد، به تازگی باجهها در آزادراه تهران-شمال فعال شدند و عوارض را به صورت دستی از مردم می گیرند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، اسفندماه سال گذشته منطقه یک آزادراه تهران-شمال با حضور رئیس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان افتتاح شد تا یکی از بزرگترین پروژههای عمرانی و راهسازی کشور که به گفته مسئولان جزو پیشرفته ترین پروژههای چهل ساله اخیر بود، رونمایی شود.
یکی از ویژگیهای این آزادراه، الکترونیکی بودن پرداخت عوارض در این مسیر است و مردم دیگر نیازی نبود برای پرداخت عوارض این آزادراه در صفهای طولانی باجه های آن منتظر بمانند.
اما بر اساس اطلاعات و اخبار به دست آمده به تازگی باجه های عوارضی به آزادراه تهران-شمال بازگشتند و مردم مانند گذشته باید در صف های طولانی منتظر پرداخت کردن عوارض آزادراهی شان باشند.
البته باجه های عوارضی در مسیر برگشت فعال نیستند و مردم به صورت الکترونیکی آن را پرداخت میکنند اما در مسیر برگشت از جاده چالوس به سمت تهران باید در انتهای مسیر در صفوف ماشین ها منتظر بمانند تا عوارضشان را که نداده اند پرداخت کنند.
با توجه به اظهارات گذشته مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و سرمایهگذاران آزاد راه های مختلف به نظر میرسد، دلیل بازگشتن باجههای عوارضی به آزادراه تهران-شمال این مسئله است که مردم عوارض الکترونیکی شان را پرداخت نمیکنند و سرمایهگذاران نمیتوانند بیش از این منتظر بازگشت سرمایه شان از طریق عوارضی هایی که مردم نمی دهند، باشند.
انتهای پیام
یکی از ویژگیهای این آزادراه، الکترونیکی بودن پرداخت عوارض در این مسیر است و مردم دیگر نیازی نبود برای پرداخت عوارض این آزادراه در صفهای طولانی باجه های آن منتظر بمانند.
اما بر اساس اطلاعات و اخبار به دست آمده به تازگی باجه های عوارضی به آزادراه تهران-شمال بازگشتند و مردم مانند گذشته باید در صف های طولانی منتظر پرداخت کردن عوارض آزادراهی شان باشند.
البته باجه های عوارضی در مسیر برگشت فعال نیستند و مردم به صورت الکترونیکی آن را پرداخت میکنند اما در مسیر برگشت از جاده چالوس به سمت تهران باید در انتهای مسیر در صفوف ماشین ها منتظر بمانند تا عوارضشان را که نداده اند پرداخت کنند.
با توجه به اظهارات گذشته مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و سرمایهگذاران آزاد راه های مختلف به نظر میرسد، دلیل بازگشتن باجههای عوارضی به آزادراه تهران-شمال این مسئله است که مردم عوارض الکترونیکی شان را پرداخت نمیکنند و سرمایهگذاران نمیتوانند بیش از این منتظر بازگشت سرمایه شان از طریق عوارضی هایی که مردم نمی دهند، باشند.
انتهای پیام
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها