زمان واریز مابه التفاوت هزینه سوخت رانندگان برون شهری
پدال نیوز: باقرجوان گفت: مابه التفاوت هزینه سوخت یارانهای و آزاد که بین ۱۵۰۰ تا ۳ هزار تومان است به حساب رانندگان واریز میشود و آنها میتوانند در هنگام سوخت گیری از این کارت استفاده کنند
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به اینکه سهمیه ۴۰۰ لیتر سوخت خودروهای سواری برون شهری از ابتدای اسفند ماه سال گذشته به صورت مرتب در کارت های سوخت رانندگان واریز میشود، گفت: مقرر شده بود که مابه التفاوت هر کیلومتر پیمایش به ازای آن ۴۰۰ لیتر به حساب رانندگان واریز می شود.
او تاکید کرد: مابه التفاوت هزینه سوخت یارانه ای و آزاد که بین ۱۵۰۰ تا ۳ هزار تومان است به حساب رانندگان واریز می شود و آنها می توانند در هنگام سوخت گیری از این کارت استفاده کنند و نیازی به پرداخت مبلغ بیشتر نیست.
باقر جوان با اشاره به اینکه وزارت کشور متولی تخصیص سوخت به رانندگان برون شهری است، گفت: متاسفانه در ارائه تخصیص و سهمیه سوخت به رانندگان وزارت کشور سختگیری و ممنوعیت های را تعیین کرده به طوری که برای رانندگانی که دارای چند دستگاه اتوبوس و یا سواری است بیش از یک سهمیه در نظر نمی گیرد و این خود باعث ایجاد مشکلاتی در این حوزه شده است.
او ادامه داد: برخی از مردم برای گذراندن زندگی و همچنین ایجاد اشتغال تعدادی وسیله در اختیار رانندگان گذاشته اند ولی سختگیری های وزارت کشور زمینه ساز ایجاد مشکلاتی در این حوزه شده است.
باقر جوان تاکید کرد: سازمان راهداری در این بخش رایزنی های زیادی انجام داده ولی وزارت کشور تاکنون موافقت نکرده و اعلام کرده باید به صورت وکالتی این خودروها به رانندگان واگذار شود.
مدیر کل دفتر مسافری سازمان راهداری بیان کرد: وجود مغایرت اطلاعات شناسنامه ای و با کارت هوشمند سوخت خود باعث شده که سهمیه به رانندگان تعلق نگیرد که در حال رفع این مغایرت ها هستیم.
باقر جوان توضیح داد: سازمان راهداری با همکاری کل ادارات راهداری در حال رفع این مشکل از سوی رانندگان است.
مدیر کل دفتر مسافری سازمان راهداری با اشاره به اینکه رانندگانی که مسافتی به ویژه در ایام کرونا نداشته اند سوخت و یا سهمیه مازادی دریافت نخواهند کرد، اظهار کرد: به تمامی رانندگان سهیمه ثابت ۴۰۰ لیتر واریز شده ولی با توجه به آنکه در این ایام پیمایشی نداشته اند بنابراین واریز مبلغ سوخت مازاد به حساب آنها معنایی ندارد اما اگر یک کیلومتر بیش از ۴۰۰ لیتر پیمایش داشته باشند می توانند مابه التفاوت را دریافت کنند.
گفتنی است چندی پیش قربانی معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرده بود در بخش مسافری این سهمیه سوخت برای ناوگان اتوبوسرانی است که بالای ۴۰ سرنشین دارند و طبق رایزنیهای صورت گرفته سهمیه سوخت آنها تغییر کرده و از ۴۰۰ لیتر در هر ماه به ۴۸۰ لیتر رسیده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
او تاکید کرد: مابه التفاوت هزینه سوخت یارانه ای و آزاد که بین ۱۵۰۰ تا ۳ هزار تومان است به حساب رانندگان واریز می شود و آنها می توانند در هنگام سوخت گیری از این کارت استفاده کنند و نیازی به پرداخت مبلغ بیشتر نیست.
باقر جوان با اشاره به اینکه وزارت کشور متولی تخصیص سوخت به رانندگان برون شهری است، گفت: متاسفانه در ارائه تخصیص و سهمیه سوخت به رانندگان وزارت کشور سختگیری و ممنوعیت های را تعیین کرده به طوری که برای رانندگانی که دارای چند دستگاه اتوبوس و یا سواری است بیش از یک سهمیه در نظر نمی گیرد و این خود باعث ایجاد مشکلاتی در این حوزه شده است.
او ادامه داد: برخی از مردم برای گذراندن زندگی و همچنین ایجاد اشتغال تعدادی وسیله در اختیار رانندگان گذاشته اند ولی سختگیری های وزارت کشور زمینه ساز ایجاد مشکلاتی در این حوزه شده است.
باقر جوان تاکید کرد: سازمان راهداری در این بخش رایزنی های زیادی انجام داده ولی وزارت کشور تاکنون موافقت نکرده و اعلام کرده باید به صورت وکالتی این خودروها به رانندگان واگذار شود.
مدیر کل دفتر مسافری سازمان راهداری بیان کرد: وجود مغایرت اطلاعات شناسنامه ای و با کارت هوشمند سوخت خود باعث شده که سهمیه به رانندگان تعلق نگیرد که در حال رفع این مغایرت ها هستیم.
باقر جوان توضیح داد: سازمان راهداری با همکاری کل ادارات راهداری در حال رفع این مشکل از سوی رانندگان است.
مدیر کل دفتر مسافری سازمان راهداری با اشاره به اینکه رانندگانی که مسافتی به ویژه در ایام کرونا نداشته اند سوخت و یا سهمیه مازادی دریافت نخواهند کرد، اظهار کرد: به تمامی رانندگان سهیمه ثابت ۴۰۰ لیتر واریز شده ولی با توجه به آنکه در این ایام پیمایشی نداشته اند بنابراین واریز مبلغ سوخت مازاد به حساب آنها معنایی ندارد اما اگر یک کیلومتر بیش از ۴۰۰ لیتر پیمایش داشته باشند می توانند مابه التفاوت را دریافت کنند.
گفتنی است چندی پیش قربانی معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرده بود در بخش مسافری این سهمیه سوخت برای ناوگان اتوبوسرانی است که بالای ۴۰ سرنشین دارند و طبق رایزنیهای صورت گرفته سهمیه سوخت آنها تغییر کرده و از ۴۰۰ لیتر در هر ماه به ۴۸۰ لیتر رسیده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها