مشاور انجمن مالکان جایگاهها ادعا کرد
دزدی بنزین در روز روشن!
پدال نیوز: مشاور عالی انجمن مالکان جایگاهها و مجتمعهای خدماتی، رفاهی و بینراهی گفت: با افزایش قیمت بنزین، شاهدیم که روزانه تعدادی از متقاضیان سوخت بدون پرداخت از جایگاه خارج میشوند که این موضوع مشکلاتی را برای جایگاهداران به وجود آورده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ محمد عطاپور در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به افزایش بنزین دزدی در جایگاههای سوخت شده است، اظهار کرد: روزانه حداقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان از هر جایگاه به ویژه جایگاههای بین شهری سرقت صورت میگیرد که شکایت و پیگیری این مساله روند طولانی دارد.
وی با اشاره به راهحل مقابله با این مساله، گفت: اگر فرایند سوختگیری به وسیله یک کارت صورت بگیرد، ابتدا فرد باید مبلغ را پرداخت و سپس اقدام به سوختگیری کند که در این شرایط سرقت بنزین نیز کاهش مییابد.
مشاور عالی انجمن مالکان جایگاهها و مجتمعهای خدماتی، رفاهی و بینراهی، با بیان اینکه بنزین دو نرخی مشکلاتی را به همراه دارد که قبل از اجرایی شدن این تصمیم نیز بارها اعلام کرده بودیم، تاکید کرد: در حال حاضر میزان نپرداختن هزینه بنزین در جایگاهها، افزایش یافته است و زمانی که این مساله را گزارش میدهیم، نیروی انتظامی این موضوع را به دادگاه واگذار میکند که پروسه آن نیز دو تا سه سال زمان میبرد.
عطاپور با بیان اینکه در جایگاهها دوربین نصب شده و پلاک فرد نیز تحویل نیروی انتظامی میشود اما پیگیری آن زمانبر است گفت: شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی میتواند با استفاده از سیستم هوشمند این مساله را ساماندهی کند، بدین گونه که فرد با در اختیار داشتن یک کارت فرایند سوختگیری را انجام دهد.
به گفته وی، یک مساله دیگر این است که به دلیل شیوع ویروس کرونا اغلب افراد فرایند سوختگیری را به اپراتورها واگذار میکنند، همین مساله نیز موجب شده تا میزان عدم پرداخت هزینه بنزین افزایش یابد چراکه فرد پس از دریافت سوخت آن هم با کارت جایگاهدار منتظر نمی ماند و بدون پرداخت هزینه اقدام به خروج از جایگاه میکند.
مشاور عالی انجمن مالکان جایگاهها و مجتمعهای خدماتی، رفاهی و بینراهی با اشاره به لزوم ساماندهی این مساله، گفت: اپراتورها معمولا به این مساله توجه دارند و برای مقابله با آن تلاش میکنند اما لازم است که اقدام جدی برای حل این موضوع به وجود آید تا در این شرایط جایگاهداران متحل هزینههای اضافی نشوند.
وی با اشاره به راهحل مقابله با این مساله، گفت: اگر فرایند سوختگیری به وسیله یک کارت صورت بگیرد، ابتدا فرد باید مبلغ را پرداخت و سپس اقدام به سوختگیری کند که در این شرایط سرقت بنزین نیز کاهش مییابد.
مشاور عالی انجمن مالکان جایگاهها و مجتمعهای خدماتی، رفاهی و بینراهی، با بیان اینکه بنزین دو نرخی مشکلاتی را به همراه دارد که قبل از اجرایی شدن این تصمیم نیز بارها اعلام کرده بودیم، تاکید کرد: در حال حاضر میزان نپرداختن هزینه بنزین در جایگاهها، افزایش یافته است و زمانی که این مساله را گزارش میدهیم، نیروی انتظامی این موضوع را به دادگاه واگذار میکند که پروسه آن نیز دو تا سه سال زمان میبرد.
عطاپور با بیان اینکه در جایگاهها دوربین نصب شده و پلاک فرد نیز تحویل نیروی انتظامی میشود اما پیگیری آن زمانبر است گفت: شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی میتواند با استفاده از سیستم هوشمند این مساله را ساماندهی کند، بدین گونه که فرد با در اختیار داشتن یک کارت فرایند سوختگیری را انجام دهد.
به گفته وی، یک مساله دیگر این است که به دلیل شیوع ویروس کرونا اغلب افراد فرایند سوختگیری را به اپراتورها واگذار میکنند، همین مساله نیز موجب شده تا میزان عدم پرداخت هزینه بنزین افزایش یابد چراکه فرد پس از دریافت سوخت آن هم با کارت جایگاهدار منتظر نمی ماند و بدون پرداخت هزینه اقدام به خروج از جایگاه میکند.
مشاور عالی انجمن مالکان جایگاهها و مجتمعهای خدماتی، رفاهی و بینراهی با اشاره به لزوم ساماندهی این مساله، گفت: اپراتورها معمولا به این مساله توجه دارند و برای مقابله با آن تلاش میکنند اما لازم است که اقدام جدی برای حل این موضوع به وجود آید تا در این شرایط جایگاهداران متحل هزینههای اضافی نشوند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش