کد خبر:
۱۲۷۰۹۱ ۱۱:۴۹
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تولید ماهانه 60 دستگاه خودرو در کارخانه عظیم خودرو
پدال نیوز: معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: شرکت عظیم خودرو بروجرد فعالیت خود را از اول تیر آغاز کرده و ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در این واحد تولید میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: شرکت عظیم خودرو بروجرد فعالیت خود را از اول تیر آغاز کرده و ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در این واحد تولید میشود.
اسد عبدالهی در بازدید از کارخانه خودروسازی عظیم خود بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: عظیم خودرو یکی از واحدهای بزرگ اقتصادی استان است که متاسفانه به دلایلی در فعالیت این کارخانه وقفهای ایجاد شد و مدتی تعطیل بود.
او اضافه کرد: بعد از پیگیریهای مکرر برای راه اندازی و فعالیت مجدد این واحد، خوشبختانه از اول تیرماه امسال این کارخانه فعالیت خود را مجدد آغاز کرده و طبق برنامه ریزیها هر ماه این کارخانه ۶۰ دستگاه خودرو را تولید میکند و به مشتریانی که قبلا ثبت نام کرده اند، تحویل میدهد.
معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به میزان اشتغال در این واحد گفت: در حال حاضر با راه اندازی این کارخانه ۱۸۰ نفر مشغول به کار شده اند که ۱۰۰ نفر در خود کارخانه و ۲۰ نفر در دفتر تهران مشغول شدند.
عبدالهی اظهار داشت: با توجه به مشکلات و شرایط تحریم، راه اندازی این واحد خودروسازی و تحویل هر ماه ۶۰ دستگاه خودرو کار بسیار بزرگی است.
او بیان کرد: در گذشته یک مشکل حقوقی در این راستا ایجاد شده بود که استاندار لرستان به صورت جدی ورود پیدا کردند و امروز شاهد فعالیت این کارخانه هستیم که علاوه بر تولید در اشتغال نقش مهمی دارد.
اسد عبدالهی در بازدید از کارخانه خودروسازی عظیم خود بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: عظیم خودرو یکی از واحدهای بزرگ اقتصادی استان است که متاسفانه به دلایلی در فعالیت این کارخانه وقفهای ایجاد شد و مدتی تعطیل بود.
او اضافه کرد: بعد از پیگیریهای مکرر برای راه اندازی و فعالیت مجدد این واحد، خوشبختانه از اول تیرماه امسال این کارخانه فعالیت خود را مجدد آغاز کرده و طبق برنامه ریزیها هر ماه این کارخانه ۶۰ دستگاه خودرو را تولید میکند و به مشتریانی که قبلا ثبت نام کرده اند، تحویل میدهد.
معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به میزان اشتغال در این واحد گفت: در حال حاضر با راه اندازی این کارخانه ۱۸۰ نفر مشغول به کار شده اند که ۱۰۰ نفر در خود کارخانه و ۲۰ نفر در دفتر تهران مشغول شدند.
عبدالهی اظهار داشت: با توجه به مشکلات و شرایط تحریم، راه اندازی این واحد خودروسازی و تحویل هر ماه ۶۰ دستگاه خودرو کار بسیار بزرگی است.
او بیان کرد: در گذشته یک مشکل حقوقی در این راستا ایجاد شده بود که استاندار لرستان به صورت جدی ورود پیدا کردند و امروز شاهد فعالیت این کارخانه هستیم که علاوه بر تولید در اشتغال نقش مهمی دارد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها