سرانجام واریز وام به حساب رانندگان تاکسی چه شد؟
پدال نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در مورد جزئیات واریز وام شش میلیونی به حساب رانندگان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، علیرضا قنادان در مورد سرانجام واریز وام شش میلیون تومانی برای رانندگان تاکسی گفت: وزارت رفاه متولی پرداخت وام شش میلیونی به رانندگان تاکسی است اما شهرداری تهران نیز از همان روز اعلام، تمامی اطلاعات رانندگان را در اختیار این وزارت خانه قرار داده است.
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته، قرار بود واریز این وام از اول تیرماه آغاز شود، اما هنوز این مهم انجام نشده است، تصریح کرد: با این حال براساس گفته های مسئولان قرار است به رانندگان تاکسی به صورت گروهی پیامک ارسال شود و رانندگان در صورت تمایل برای دریافت این وام، پس از دریافت پیامک می بایست به سامانه کارا مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم ثبت نام نسبت به تعیین بانک عامل اقدام کنند.
قنادان با تاکید بر اینکه اجباری به رانندگان برای استفاده از این وام نیست و افراد در صورت تمایل میتوانند ثبت نام کنند، افزود: ما برای تسهیل در امر پرداخت وام تمام اطلاعات موجود از رانندگان را به وزارت رفاه دادهایم؛ اما این بدین معنا نیست که رانندگان مجبور به استفاده از این وام هستند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باید شماره تلفن همراه به نام راننده تاکسی باشد یا نه گفت: ساز و کار دریافت این وام نیز به مانند سایر وام های حمایتی کرونا است و می بایست شماره تماس به اسم رانندگان باشد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزیهای صورت گرفته، قرار بود واریز این وام از اول تیرماه آغاز شود، اما هنوز این مهم انجام نشده است، تصریح کرد: با این حال براساس گفته های مسئولان قرار است به رانندگان تاکسی به صورت گروهی پیامک ارسال شود و رانندگان در صورت تمایل برای دریافت این وام، پس از دریافت پیامک می بایست به سامانه کارا مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم ثبت نام نسبت به تعیین بانک عامل اقدام کنند.
قنادان با تاکید بر اینکه اجباری به رانندگان برای استفاده از این وام نیست و افراد در صورت تمایل میتوانند ثبت نام کنند، افزود: ما برای تسهیل در امر پرداخت وام تمام اطلاعات موجود از رانندگان را به وزارت رفاه دادهایم؛ اما این بدین معنا نیست که رانندگان مجبور به استفاده از این وام هستند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باید شماره تلفن همراه به نام راننده تاکسی باشد یا نه گفت: ساز و کار دریافت این وام نیز به مانند سایر وام های حمایتی کرونا است و می بایست شماره تماس به اسم رانندگان باشد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها