مردم دفعات مراجعه به جایگاههای سوخت را کاهش دهند
پدال نیوز- مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان گفت: مردم طوری برنامهریزی کنند که برای حفظ سلامتی خود و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، کمتر به جایگاههای عرضه سوخت مراجعه داشته باشند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، عبدالله گیتیمنش روز دوشنبه اظهار داشت: شهروندان در هر بار مراجعه به پمپ بنزین و یا ایستگاههای سیانجی، حداکثر باک خودرو را پر کنند تا دفعات کمتری مجبور به مراجعه برای دریافت سوخت شوند.
وی با بیان اینکه صاحبان خودرو، هنگام مراجعه برای سوختگیری، دستکش و ماسک به همراه داشته باشند، افزود: شهروندان حتما با استفاده از دستکش یا دستمال کاغذی دسته نازل را بردارند و اقدام به سوختگیری کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان بر لزوم حساسیت شهروندان و رعایت دستورالعملهای بهداشتی در جایگاههای عرضه سوخت تاکید کرد و گفت: باید پس از اتمام سوخت گیری، با دست بدون دستکش، کارت سوخت را وارد دستگاه کارت خوان کرد و آن را برداشت.
گیتیمنش به ضدعفونی روزانه جایگاههای عرضه سوخت و کامیونهای نفتکش در استان اشاره و تاکید کرد: بازرسان این شرکت هر روز به صورت سرزده از جایگاههای عرضه بازدید میکنند تا از رعایت مصوبههای بهداشتی و حفظ سلامتی پرسنل و مراجعان اطمینان حاصل شود.
وی به شهروندان توصیه کرد به سمت استفاده از سیانجی بروند، چرا که سوختی پاک و به صرفه بوده و آلودگی کمتری نیز به دنبال دارد و یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در مجموع مصرف بنزین و گاز سی ان جی در استان کاهش یافته است.
در حال حاضر 80 جایگاه عرضه فرآوردههای نفتی و 52 باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات میدهند.
وی با بیان اینکه صاحبان خودرو، هنگام مراجعه برای سوختگیری، دستکش و ماسک به همراه داشته باشند، افزود: شهروندان حتما با استفاده از دستکش یا دستمال کاغذی دسته نازل را بردارند و اقدام به سوختگیری کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان بر لزوم حساسیت شهروندان و رعایت دستورالعملهای بهداشتی در جایگاههای عرضه سوخت تاکید کرد و گفت: باید پس از اتمام سوخت گیری، با دست بدون دستکش، کارت سوخت را وارد دستگاه کارت خوان کرد و آن را برداشت.
گیتیمنش به ضدعفونی روزانه جایگاههای عرضه سوخت و کامیونهای نفتکش در استان اشاره و تاکید کرد: بازرسان این شرکت هر روز به صورت سرزده از جایگاههای عرضه بازدید میکنند تا از رعایت مصوبههای بهداشتی و حفظ سلامتی پرسنل و مراجعان اطمینان حاصل شود.
وی به شهروندان توصیه کرد به سمت استفاده از سیانجی بروند، چرا که سوختی پاک و به صرفه بوده و آلودگی کمتری نیز به دنبال دارد و یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در مجموع مصرف بنزین و گاز سی ان جی در استان کاهش یافته است.
در حال حاضر 80 جایگاه عرضه فرآوردههای نفتی و 52 باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات میدهند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها