کد خبر:
۱۲۵۹۰۲ ۱۳:۴۴
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
معاون سازمان صمت استان بوشهر:
نگهداری خودروی صفر بدون پلاک احتکار محسوب میشود
پدال نیوز: معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر، گفت: نگهداری خودروی صفربدون پلاک در پارکینگ و یا انبارهایی که در سامانه انبارها ثبت نام نکرده اند احتکار محسوب شده و برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، رضا جمالی افزود: بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید گنندگان، تمام پارکینگها و انبارهای خودرو در سراسر استان بوشهر باید موجودی خود را در سامانه انبارها به نشانی www.nwms.ir ثبت نمایند و در غیر اینصورت مشمول تخلف احتکار شده و با آنها برخود قاطع قانونی خواهد شد.
وی با اشاره به به التهابات ایجاد شده در بازار در هفته های اخیر و افزایش بی رویه و غیر متعارف قیمت خودرو و همچنین از آنجا که طبق بررسیهای به عمل آمده تعداد زیادی خودرو صفر کیلومتر که در ماههای اخیر تحویل و توسط برخی افراد سودجو در پارکینگهای عمومی و خصوصی با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل بازار دپو و نگهداری می شود تاکید کرد: بهره برداران پارکینگها نسبت به تخلیه خودروهایی که برای استفاده شخصی افراد خریداری شده است اقدام تا مورد استفاده قرار گیرد و در غیر اینصورت احتکار قلمداد خواهد شد.
معاون سازمان صمت استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس ابلاغیه های مرکزکشور وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بدون استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری از خرید و انبار کردن خودرو دارد.
جمالی تصریح کرد: پارکینگ ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می شود.
وی از مردم خواست: درصورت مشاهده هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را از طریق سامانه 124 اعلام نموده و یا به ستاد خبری ادارات صنعت،معدن وتجارت سراسراستان با شماره تلفن 124 گزارش نمایند تا مورد بررسی و رسیدگی قرارگیرد.
منبع: شاتا
انتهای پیام/
وی با اشاره به به التهابات ایجاد شده در بازار در هفته های اخیر و افزایش بی رویه و غیر متعارف قیمت خودرو و همچنین از آنجا که طبق بررسیهای به عمل آمده تعداد زیادی خودرو صفر کیلومتر که در ماههای اخیر تحویل و توسط برخی افراد سودجو در پارکینگهای عمومی و خصوصی با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل بازار دپو و نگهداری می شود تاکید کرد: بهره برداران پارکینگها نسبت به تخلیه خودروهایی که برای استفاده شخصی افراد خریداری شده است اقدام تا مورد استفاده قرار گیرد و در غیر اینصورت احتکار قلمداد خواهد شد.
معاون سازمان صمت استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس ابلاغیه های مرکزکشور وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بدون استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری از خرید و انبار کردن خودرو دارد.
جمالی تصریح کرد: پارکینگ ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می شود.
وی از مردم خواست: درصورت مشاهده هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را از طریق سامانه 124 اعلام نموده و یا به ستاد خبری ادارات صنعت،معدن وتجارت سراسراستان با شماره تلفن 124 گزارش نمایند تا مورد بررسی و رسیدگی قرارگیرد.
منبع: شاتا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها