گلایه مربیان آموزشگاههای رانندگی استان تهران
پدال نیوز: رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاههای رانندگی استان تهران گفت: انگار مربیان آموزشگاههای رانندگی وجود خارجی ندارند، متعاقب شیوع کرونا و تعطیلی کسبوکارها، هیچ گونه حمایتی از این افراد نشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، حسین وحدانیفر با بیان اینکه حدود یک ماه است مربیان آموزشگاههای رانندگی با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردهاند، عنوان کرد: سه ماه بیکاری باعث از بین رفتن درآمد این افراد شده و حالا هم که به کار بازگشتهاند اوضاع مثل سابق نیست و آنها ساعتهای کمتری کار میکنند. این در حالی است که هزینههایی مانند هزینههای لوازم بهداشتی هم اضافه شده است و آموزشگاهها این هزینهها را نقبل نمیکنند و رانندگان خودشان مجبور هستند ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی و ... تهیه کنند.
او با انتقاد از اینکه متعاقب شیوع کرونا هیچگونه حمایتی از مربیان آموزشگاههای رانندگی صورت نگرفته، گفت: گویی مربیان آموزشگاههای رانندگی وجود خارجی ندارند. برای هر قشری کمکی در نظر گرفته شد. رانندگان تاکسی و کامیون مشمول وام شدند و برای مشاغل دیگر هم تسهیلاتی در نظر گرفتند، اما مربیان آموزشگاههای رانندگی از همه چیز محروم هستند.
رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاههای رانندگی استان تهران ادامه داد: بیکاری سه ماهه و کسادی کسبوکار به شدت معیشت مربیان آموزشگاههای رانندگی را تحت تاثیر قرار داده، آنقدر که برخی از آنها حتی قادر به پرداخت حق بیمه ماهانه خود نیستند. انتظار داریم لااقل وامی پرداخت شود تا این افراد حق بیمه خود را بپردازند.
او گفت: هیچکس مسئولیتی در قبال مسائل معیشتی رانندگان قبول نمیکند. فقط به ما آییننامهای داده و گفتهاند بر این اساس آموزش دهید و هیچ چیز دیگری مربوط به ما نیست. به هر حال مربیان آموزشگاهها هم قشری از جامعه هستند که وظیفه خطیر آموزش را برعهده دارند. انتظار داریم مسائل ما را مورد توجه قرار دهند.
او با انتقاد از اینکه متعاقب شیوع کرونا هیچگونه حمایتی از مربیان آموزشگاههای رانندگی صورت نگرفته، گفت: گویی مربیان آموزشگاههای رانندگی وجود خارجی ندارند. برای هر قشری کمکی در نظر گرفته شد. رانندگان تاکسی و کامیون مشمول وام شدند و برای مشاغل دیگر هم تسهیلاتی در نظر گرفتند، اما مربیان آموزشگاههای رانندگی از همه چیز محروم هستند.
رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاههای رانندگی استان تهران ادامه داد: بیکاری سه ماهه و کسادی کسبوکار به شدت معیشت مربیان آموزشگاههای رانندگی را تحت تاثیر قرار داده، آنقدر که برخی از آنها حتی قادر به پرداخت حق بیمه ماهانه خود نیستند. انتظار داریم لااقل وامی پرداخت شود تا این افراد حق بیمه خود را بپردازند.
او گفت: هیچکس مسئولیتی در قبال مسائل معیشتی رانندگان قبول نمیکند. فقط به ما آییننامهای داده و گفتهاند بر این اساس آموزش دهید و هیچ چیز دیگری مربوط به ما نیست. به هر حال مربیان آموزشگاهها هم قشری از جامعه هستند که وظیفه خطیر آموزش را برعهده دارند. انتظار داریم مسائل ما را مورد توجه قرار دهند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها